Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Kategoriregler Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Det är helt klart ett steg över dom äldre ikonerna, dock inte lika revolutionerande som jag trott men helt klart snygga.
Frågan är hur gnome har tänkt göra. Börjar inte dom röra lite på benen snart så vet jag inte hur dom ska kunna hänga med, strikta människor...
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar. Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
Märkligt att folk ändå fortsätter pumpa ut guider och paket med Oxygen trots att det är det sista som KDE-folket vill, just eftersom att Oxygen ska kännas nytt och fräscht vid releasen av KDE4.
Visst är det snyggt, men precis som louie så tycker jag väl inte att det var allt för revolutionerande, men i övrigt är det helt okej.