SV: Ska ni på Fesitivaler i sommar?
- gholen
- Hedersmedlem
- Utgåva: 10.04 Lucid LTS
- Kontakt:
Ska ni på Fesitivaler i sommar?
Vilka festivaler ska ni till?
Vilka band ska ni se, och skall ni jobba, eller ska ni komma som besökare, och skaka rumpan av er på konsterter?
// gholen
Vilka band ska ni se, och skall ni jobba, eller ska ni komma som besökare, och skaka rumpan av er på konsterter?
// gholen
- elegantmachine
- Utgåva: 12.04 Precise Pangolin LTS
- Kontakt:
pluxus, ashbury heights, patrick wolf kanske... ska inte jobba, mer än på att bli odrägligt berusad ^^
PC load letter
- DeepThought
Festivalande hade varit mycket trevligt, men jag tror inte att jag hinner det i sommar, tyvärr.
Jobba och fjällvandra istället, vilket visserligen inte är så pjåkigt..
Annars åker jag gärna på festival - trivs bra på Arvika, och har jobbat på Augustibuller och Hultsfred. Kanske hinner jag få in en sista-minuten resa till någon festival (Peace and Love verkar schysst i år!)..

Annars åker jag gärna på festival - trivs bra på Arvika, och har jobbat på Augustibuller och Hultsfred. Kanske hinner jag få in en sista-minuten resa till någon festival (Peace and Love verkar schysst i år!)..

WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
- gholen
- Hedersmedlem
- Utgåva: 10.04 Lucid LTS
- Kontakt:
Vilken position har du jobbat på på buller, och med vad, gammnal bullerfunkis vettu!DeepThought skrev: Festivalande hade varit mycket trevligt, men jag tror inte att jag hinner det i sommar, tyvärr.Jobba och fjällvandra istället, vilket visserligen inte är så pjåkigt..
Annars åker jag gärna på festival - trivs bra på Arvika, och har jobbat på Augustibuller och Hultsfred. Kanske hinner jag få in en sista-minuten resa till någon festival (Peace and Love verkar schysst i år!)..![]()
- DeepThought
Haha, inget blodigt, jobbade bara som grindvaktgholen skrev: Vilken position har du jobbat på på buller, och med vad, gammnal bullerfunkis vettu!

WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
Kanske "Peace and love". Egentligen vad som hellst. Men jag är ganska upptagen i sommar... 

Home sweet ~/ = http://sandnabba.se
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Vi får se hur det blir, kanske sticker jag över till Medeltidsveckan några dagar. Och en kompis anordnar End of the Road Festival nere i Dorset, den var väldigt lyckad förra året.
Det blir augustibuller i år igen. 7 i rad för min del.
Berusad och glad hela tiden!
Kommer förhoppningsvis få bo på samma ställe som man gjort i alla år. Precis efter de första bajamajorna så svänger man upp till höger när asfalten svänger
:D
Berusad och glad hela tiden!

Kommer förhoppningsvis få bo på samma ställe som man gjort i alla år. Precis efter de första bajamajorna så svänger man upp till höger när asfalten svänger

- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Måste säga att jag blir lite deprimerad när man lägger upp en omröstning och inte alla alternativ finns med. Var är Roskilde, URF och Emmaboda? 

Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Vem lägger upp en "pollinering" om Roskilde blir en dammöken eller ett lerbad i år?
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
- Louie
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
haha, någon på SMHI antar jagGrön Göling skrev: Vem lägger upp en "pollinering" om Roskilde blir en dammöken eller ett lerbad i år?

Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
- Grön Göling
- Städsegrön
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
VA? Ska de pollinera här??Louie skrev:haha, någon på SMHI antar jagGrön Göling skrev: Vem lägger upp en "pollinering" om Roskilde blir en dammöken eller ett lerbad i år?![]()
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre