Jag litar inte på gratis sidorna

Vill försöka hitta billigare än:
surftown, B-One etc....
Blir dyrt med upprättning av adressen m.m. första gången.HellRat skrev: Men b-one har ju obegränsad trafik och e-postkonton och kostar 12kr i månaden? Är inte det billigt nog?
one.com
jag kör med 100krs paketet, skitbra! Supporten fungerar finfint, man får svar direkt typ.netsampler skrev: Vi använder manufrog, billigt och bra med snabb support.
Kostar 100 kr/år för 350 MB, PHP, MySQL etc.
Läs mer om deras paket här: http://www.manufrog.se/paket.html
Första månaden är gratis så det är bara att testa före du bestämmer dig.
ett halvår hära.hanzukun skrev: Jag har haft manufrog.com i nästan 2,5 år. Är nöjd!
bandbredd, tillgänglighet, priset osv gör stor skillnad.Grön Göling skrev: För den tekniskt obevandrade - vad är egentligen ett webbhotell? Vad är det för skillnad på att ha sin hemsida nånstans?
Frågade husbandet, men fick ingen vettig förklaring.
Tjaaa...priset...många hemsidor får man ju gratis kastade efter sig.....?Shadow skrev:bandbredd, tillgänglighet, priset osv gör stor skillnad.Grön Göling skrev: För den tekniskt obevandrade - vad är egentligen ett webbhotell? Vad är det för skillnad på att ha sin hemsida nånstans?
Frågade husbandet, men fick ingen vettig förklaring.![]()
Japp, jag nappade på den och märkte fort att man var tvungen att äga ett domän namn. Frutrationen steg ett par våningar....hanzukun skrev: Jag har haft manufrog.com i nästan 2,5 år. Är nöjd!
Är det per år eller per månad?Zinden skrev:Japp, jag nappade på den och märkte fort att man var tvungen att äga ett domän namn. Frutrationen steg ett par våningar....hanzukun skrev: Jag har haft manufrog.com i nästan 2,5 år. Är nöjd!
Läste lite mer och såg att manufrog.com rekommenderade 2 sidor med domän köp.
En från Go Daddy, gick in där och såg ett kanon erbjudande med .info adresser. $0.99 bara, sammanlagt efter köpet $1.21. Så jag köpte 2 domäner direkt.
Så får tacka för alla tips, och det här var klart det billigaste alternativet.
jag körde .com via loopia, 62.50 för ett år ;pZinden skrev: per år. 1 år = 1.21 dollar. Dem drog ca 8-9 kr från mitt konto
tog man 2 år så hamnade den på ca 10 dollar. Men 1 år sen avvaktar man efter erbjudande och nappar på dem.