Jösses vad sakta tiden går

datorn meddelar inte mig längre automatiskt om nya uppdateringar osv..
Kan man gå in på system -> uppdaterings hanterare och installera Feisty fawn eller
kanske det går att skriva in något i termilanel ?
hihiRecordable skrev: 7 dagar, 18 timmar, 27 minuter och 15... 14... 13 sekunder... känns ju värre än att vänta på julafton ju...![]()
nej nej O_O skulle aldrig falla mig in, skulle hellre köpa nytt grafikkortLittle John skrev: Var det inte du som köpte Vista alldeles nyss ??![]()
![]()
![]()
![]()
Det lär du behöva göra ändå om du skaffar VistaShadow skrev: nej nej O_O skulle aldrig falla mig in, skulle hellre köpa nytt grafikkort![]()
LMFAO!!!nicefinger skrev: (synd jag har slarvat bort min Win98-cd, annars hade jag kastat den med)
Visst, sen säger vi att........zero gravity skrev: Kan vi inte döpa om Ubuntu 7.04 till festis?
Det var bra att du tog upp det.zero gravity skrev: Blir det en ny smak på festis i så fall?
Alla dessa namn gör mig förvirrad, kan inte distrona ha enkla namn. Visserligen så gick ju dapper att uttala.
Det finns ett problem här bara..... Namnet måste bestå av två ord (som du själv poängterade med "mer festis"). Janne banan ??DimensionX skrev: Du har rätt, varför namn som Edgy Eft, Feisty Fawn? Grabbarna kanske har humor helt enkelt. Men namnen är inte helt lätta att komma ihåg. Nästa version får gå under arbetsnamnet "Janne". Enkelt och bra.![]()
Xubuntu kommer flyta på stenhårt på den datorn! Jag körde det på en PII:a (400 mhz / 128 MB) utan problem.nicefinger skrev: Laddade ner Xubuntu 7.04 beta i morse. Långsamt internet har jag men det gör ju egentligen inget. 3-4 timmar tog det, men jag var på soptippen och slängde skräp så det gjorde ju inget (synd jag har slarvat bort min Win98-cd, annars hade jag kastat den med). Tänker mig att installera Xubuntun på en dator till farsan och morsan (PIII 866/256Mb), eller om jag nu ska köra puppy där .... Möjligen skall jag använda det själv också.
Vov på er![]()