Det är absolut inte sant. Jag köpte en Porsche Carrera Turbo, 12 cylinder idag och ser inget samband.
DimensionX kommer ju förstås nu att påstå att han köpte en cyckel idag.
Men, här i forumet, måste man faktiskt inte lita på någon!

Kan man gå med den ?TheOne skrev: Själv har man en rostig enhjuling. Har man en 150 cm kuk då?![]()
![]()
Stoppar in hela paketet i ändtarmen!Little John skrev:Kan man gå med den ?TheOne skrev: Själv har man en rostig enhjuling. Har man en 150 cm kuk då?![]()
![]()
Ha ha ha ha ha haTheOne skrev: Själv har man en rostig enhjuling. Har man en 150 cm kuk då?![]()
![]()
DX du läste inte hela inlägget eller ? Köpte du cykel ?DimensionX skrev:Ha ha ha ha ha haTheOne skrev: Själv har man en rostig enhjuling. Har man en 150 cm kuk då?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Svårt att slå rostig enhjuling.
Bobcat skrev: Busskort!![]()
Kan man gå med tre benLouie skrev: HAHA!![]()
Tur att det här forumet heter humor annars kunde det gått riktigt illa!
Jag har en rostig golf och ett busskort, finns det någon tabell som visar min medellängd och hur mycket jag klarar av?
MVH L
Tror inte det :S har googlat men inte lyckats hitta något passande.Little John skrev:Kan man gå med tre benLouie skrev: HAHA!![]()
Tur att det här forumet heter humor annars kunde det gått riktigt illa!
Jag har en rostig golf och ett busskort, finns det någon tabell som visar min medellängd och hur mycket jag klarar av?
MVH L?????
har ingen bild, svårt att nå där bak med kameran liksom...Little John skrev: Gud ske lov är det ingen moderator i närheten![]()
![]()
![]()
![]()
Men annars. Kan du skicka bild ?
Nämen Adrian! Ville just säga: har du ingen tjej som..........TheOne skrev:har ingen bild, svårt att nå där bak med kameran liksom...Little John skrev: Gud ske lov är det ingen moderator i närheten![]()
![]()
![]()
![]()
Men annars. Kan du skicka bild ?![]()
Jaa, hade en brud fram till kl 19, 35 igår!Little John skrev:Nämen Adrian! Ville just säga: har du ingen tjej som..........TheOne skrev:har ingen bild, svårt att nå där bak med kameran liksom...Little John skrev: Gud ske lov är det ingen moderator i närheten![]()
![]()
![]()
![]()
Men annars. Kan du skicka bild ?![]()
Men läste dina tidigare inlägg. Beklagar det.