Välkommna Apskaft!!
Välkommna Apskaft!!
Vill bara berätta att Apskaft äntligen orkat registrera sig på UbuntuSV forumet efter mycket tragg från påven... ;P
säg hej till mig
säg hej till mig
if it's by Microsoft it's good... or not?
Välkommna Apskaft!!
Hej Apskaft!
Välkommen! Hoppas du kommer trivas.
Välkommen! Hoppas du kommer trivas.

Alias "marsu" i #ubuntu-se @ freenode.
Ubuntu guide
Ubuntu guide
Välkommna Apskaft!!
tack tack
jag trivdes innan jag registrerade... men retardedpope traggade 

- Linus Mannervik
- Kontakt:
Välkommna Apskaft!!
tragga?
Välkommna Apskaft!!
ja.. han traggade om att jag skulle bli medlem(tjata):P
- Retardedpope
Välkommna Apskaft!!
Apskaft: Jag har inget minne av att jag överhuvudtaget har sagt till dig att registrera dig på forumet. Dessutom registrerade du dig igår och då hade jag inte pratat med dig sedan i onsdags. Jag behövde knappt ens tjata på dig för att du skulle installera ubuntu. (Ubuntu överbevisade dig om att det var det rätta att göra.) Du kan ju hålla dig till sanningen, men jag är glad att du beslutade att registrera dig. (Jag är glad för varje ny medlem som forumet får.) 
Men välkommen ska du vara i alla fall.
Är det V1LL3 som går i trollgubben och som hoppade över träningen idag? (Antar att Apskaft inte hade sagt "Hej viktor min slav!" annars) :/

Men välkommen ska du vara i alla fall.

Är det V1LL3 som går i trollgubben och som hoppade över träningen idag? (Antar att Apskaft inte hade sagt "Hej viktor min slav!" annars) :/
Välkommna Apskaft!!
ja V1LL3 är viktor... min slav... och jo du har ju traggat om forumet sen du blev moderator ju...
- Retardedpope
Välkommna Apskaft!!
Nej inte direkt, men eftersom att du sitter bredvid mig i skolan och jag vid ett flertal tillfällen har varit inne på forumet när du tittat på, så är det väl inte så konstigt om jag har pratat med dig om forumet. Jag har aldrig bett dig att bli medlem (eftersom att du körde fedora fanns det ju ingen anledning), men det är sant att eftersom att jag fick dig att installera ubuntu, så är det mitt "fel" att du blev medlem. Helt ärligt så har du nog traggat mer om forumet än vad jag har...
Har V1LL3 testat ubuntu än? Han fick ju inte testa det utan sin mästare(Apskaft) av någon outgrundlig anledning som bara hans mästare känner till...
Har V1LL3 testat ubuntu än? Han fick ju inte testa det utan sin mästare(Apskaft) av någon outgrundlig anledning som bara hans mästare känner till...
Välkommna Apskaft!!
hehe jag vet inte men jag tror han har kollat lite på de