Har problem med att mina inställningar försvinner lite då å då i lite olika program,
XMMS - programet är ibland helt nollstält när man startar det, å ibland är bara playlisten rensad.
Mozilla Firefox - Bokmärkena blir borta helt, eller flyttas upp en nivå i mappsystemet.
Kubuntu - Utseendet ändrar sej lite som det vill, färger, muspekare, mm. och nu senast ja starta datorn så kom guiden upp som startas vid första inloggningen å vill att ja ska ställa in en massa grejer.
Sen tror ja inte det är några mer konstigheter.
Vill gärna ha lite hjälp med att ordna detta för det är fruktansvärt irriterande!
Inställningar mm, försvinner?[LÖST]
Inställningar mm, försvinner?[LÖST]
Senast redigerad av 1 qwertan, redigerad totalt 22 gånger.
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
SV: Inställningar mm, försvinner?
Det första jag tänkte på när jag läser din beskrivning är att du här felaktiga rättigheter i din hemkatalog 
Prova att köra dessa terminalkommandon:

Prova att köra dessa terminalkommandon:
Kod: Markera allt
cd
sudo chown -R $(id -nu):$(id -ng) .
Senast redigerad av 1 mcNisse, redigerad totalt 18 gånger.
KDE 4.5 SC är ute i det fria!!! Tjoho
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Får testa å se om det hjälper!
verkar som det löste problemet! Har iaf inte haft nått krångel sen ja testade det du skrev.
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Lysasde

KDE 4.5 SC är ute i det fria!!! Tjoho