Open Office 2.2 RC3

Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Kategoriregler
Varning! Det som diskuteras här är inte alltid enkelt och det kan hända att vissa installationer/modifieringar kan göra ditt system oanvändbart. Inget för nybörjare. Gör alltid backup av känslig data innan du experimenterar.
Okänd

Open Office 2.2 RC3

Inlägg av Okänd »

Upptäckte att OO uppdaterats till ver 2.2 i Feisty, mycket trevlig ansiktslyftning.

[img width=150 height=108]http://img187.imageshack.us/img187/7210/snapshot44ht1.th.png[/img]

Varför köra MS Office... ;D

Vet inte hur man gjort med Edgy/Dapper  ?
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

SV: Open Office 2.2 RC3

Inlägg av vulfgar »

Jag har 2 oanvända MS office-licenser liggande, använder bara OO även i windows. Dvs inte jag, kör inte windows längre, men övriga familjen, dom föredrar också OO.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Användarvisningsbild
rancor
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

Inlägg av rancor »

Jag måste vara korkad men jag ser ingen större skillnad...  lite snyggare kanske men väldigt likt det "gamla".

Hoppas dem snart tar efter Microsofts nya gränssnitt för jag tycker det verkar mycket intelligentare på något sätt.
Okänd

Inlägg av Okänd »

rancor skrev: Jag måste vara korkad men jag ser ingen större skillnad...  lite snyggare kanske men väldigt likt det "gamla".

Hoppas dem snart tar efter Microsofts nya gränssnitt för jag tycker det verkar mycket intelligentare på något sätt.
hehe  :D  Kanske är Murrina som som gör det... man har gjort fasaden snyggare.

Angående MS lilla försök att sälja Office 2007 som nåt revolutionerande så är det ju så att
troligen 99% av alla företagsanvändare inte har nån användning för de nya verktygsfälten.

Allt körs ju via mallar... 8)  iaf företag med lite kvalitetssäkrad syn på tillvaron.

Ska vara inbjudningarna till årets firmafest eller någon privat barnkalasbjudning som behöver
det nya verktygfältens kreativa förhojningsförmåga... ;D

De är smarta MS för att lura åt sig våra pengar... :D
Skriv svar

Återgå till "Experimentverkstad"