hackad på msn :@
NI kankse inte bryr er men.
det faktist andra gången jag blir hackad på msn hitmail :@ jag har aldri lämnat ut mina uppgifter inte heller tagit imot filer som kan överföra mitt lösenord.
har ni typps på hur man får tillbaks sitt msn eller vad rekomoenerar ni för webmail som är svårare och hacka än hotmail.
Gmail kankse?
det faktist andra gången jag blir hackad på msn hitmail :@ jag har aldri lämnat ut mina uppgifter inte heller tagit imot filer som kan överföra mitt lösenord.
har ni typps på hur man får tillbaks sitt msn eller vad rekomoenerar ni för webmail som är svårare och hacka än hotmail.
Gmail kankse?
- Retardedpope
Har de ändrat ditt lösenord?
ja asså de har ändrat allt hemliga frågan också.
asså jag pallar inte längre skaffa en ny och adda alla kontakter ufffffff.
asså jag pallar inte längre skaffa en ny och adda alla kontakter ufffffff.
- Retardedpope
Går det inte att anmäla sådant till microsoft (eller polisen)?
Det är ju faktiskt olagligt att sno någon annans e-postkonto....
Det är ju faktiskt olagligt att sno någon annans e-postkonto....
- Retardedpope
Är du säker på att det inte är någon av dina kompisar som j****s (en påve får ju inte svära, men att säga * borde väl gå bra
) med dig?

ju alltså när min första hotmail blev hackad så anmälde jag det hos de med jag hade kö nummer 56552212111111111111111111111111112255 haha så det inget ide.
ju alltså på min gammla så var det nån som brukade var inne och jävlas med mina kontakter och han/hon vet vem jag är.
men den som blev hackad igår så längre så har inte någon varit inne.
kom igen "påven" du får säga vad du vill. eller kan du inte be en bön så jag får tillbacks min e-post

ju alltså på min gammla så var det nån som brukade var inne och jävlas med mina kontakter och han/hon vet vem jag är.
men den som blev hackad igår så längre så har inte någon varit inne.
kom igen "påven" du får säga vad du vill. eller kan du inte be en bön så jag får tillbacks min e-post

du skrev väl inte typ "pizza" i den hemliga frågan
slumpmässig knapptryckning i fem minuter säger jag!

kör du msn på skola, bibliotek? Har du inte egen inloggning till datan då så är det enkelt att kolla ditt lösen.
Sen har du väl brandvägg + antivirus på datan hemma, om du kör win då.
Hade ju gått att hacka tillbaka om du bara visste ip till den som sitter med din msn nu. Men det lär blir svårt att ta reda på för den personen sitter nog inte inloggad dagen lång på din msn.
Hade ju gått att hacka tillbaka om du bara visste ip till den som sitter med din msn nu. Men det lär blir svårt att ta reda på för den personen sitter nog inte inloggad dagen lång på din msn.
"du skrev väl inte typ "pizza" i den hemliga frågan
slumpmässig knapptryckning i fem minuter säger jag!"
Nej då inte svensk ord änns!
"kör du msn på skola, bibliotek? Har du inte egen inloggning till datan då så är det enkelt att kolla ditt lösen.
Hade ju gått att hacka tillbaka om du bara visste ip till den som sitter med din msn nu. Men det lär blir svårt att ta reda på för den personen sitter nog inte inloggad dagen lång på din msn"
ju jag brukar vara inne i skolans dator. och det sant att de som har hackat in går i min skolan. Alltså de känner sig verkligen som om det deras msn sitter vid den länge!
inget liv :S
den punkten är jag väldigt nogrant med det fatktist nu jag börjar köra linux annars när jag sitter vid windows har jag alltid beta testat KIS och KAV "kaspersky" och är en av deras Goldbeta tester. Sen har jag router.

Nej då inte svensk ord änns!
"kör du msn på skola, bibliotek? Har du inte egen inloggning till datan då så är det enkelt att kolla ditt lösen.
Hade ju gått att hacka tillbaka om du bara visste ip till den som sitter med din msn nu. Men det lär blir svårt att ta reda på för den personen sitter nog inte inloggad dagen lång på din msn"
ju jag brukar vara inne i skolans dator. och det sant att de som har hackat in går i min skolan. Alltså de känner sig verkligen som om det deras msn sitter vid den länge!
inget liv :S
den punkten är jag väldigt nogrant med det fatktist nu jag börjar köra linux annars när jag sitter vid windows har jag alltid beta testat KIS och KAV "kaspersky" och är en av deras Goldbeta tester. Sen har jag router.
Sitter vid din msn länge och snackar med vem?
alltså de brukar vara inne och chatta eller jävlas med mina kontakter som jag har på msn.
men det här med att kolla koden går det bara på hotmail eller på andra också.
vad recomenderar du för mail som jag kan använda för chatt?
men det här med att kolla koden går det bara på hotmail eller på andra också.
vad recomenderar du för mail som jag kan använda för chatt?
Finns många sätt att chatta på men det gäller ju att de du vill chatta med har stöd för det du har. Kör de exempelvis MSN messenger så har de bara stöd för MSN. Men tycker de att det är ok att installera fler program för att kunna chatta med dej så kan du ju välja i princip vad som helst.
Ip-nummer är en adress till en dator i nätverk eller på internet.
Ip-nummer är en adress till en dator i nätverk eller på internet.
men alltså det jag menade var du kan skaffa ex gmail sen kan man aktivera det hos msn. då går det använda det i msn messenger så vilken mail som helst går bara man aktiverar den.
ju jag vet vad ip-adress är så dum är jag inte:P
men hur ska jag få Han/ hennes ip adress?
ju jag vet vad ip-adress är så dum är jag inte:P
men hur ska jag få Han/ hennes ip adress?
Just det, aktivera den. Då måste du ju ange ett lösen och då kvittar det ju vad din mailadress heter.
"men hur ska jag få Han/ hennes ip adress?"
Googla på det. Finns program för detta.
"men hur ska jag få Han/ hennes ip adress?"
Googla på det. Finns program för detta.