Testar Kubuntu lite, men har upptäckt att det inte går att skicka något som helst som man skriver i webformulär när jag kör Konqueror. Exempelvis kunde jag inte skicka något inlägg till forumet från den datorn. När man klickar på "Posta" så går bara mätaren sakteliga uppåt, men det slutar bara med något slags felmeddelande ("Sidan kunde inte laddas" eller något sådant, kan inte kolla just nu).
Någon som vet vad som kan vara problemet? Det är mäkta frustrerande att inte kunna fylla i formulär på hemsidor, det vill jag lova..
Går ej att fylla i och posta webformulär i Konqueror.
- DeepThought
Går ej att fylla i och posta webformulär i Konqueror.
WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
- vulfgar
- ung forumnörd
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
SV: Går ej att fylla i och posta webformulär i Konqueror.
Detta testar jag omedelbart genom att skriva ett svar med Konquerer
Edit. Det funkade!
Den frågar en del om cookies och om jag vill skicka infon och jag svarade ja. Kan du ha svarat nej där?
Edit. Det funkade!
Den frågar en del om cookies och om jag vill skicka infon och jag svarade ja. Kan du ha svarat nej där?
Senast redigerad av 1 vulfgar, redigerad totalt 21 gånger.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 

- DeepThought
Skall testa och se, så fort jag får möjlighet.
Dock står inte datorn hos mig, så det kan ta ett tag innan jag får testat (så om någon har något annat förslag så delge gärna det så kan jag testa när jag väl kan använda datorn).
Dock står inte datorn hos mig, så det kan ta ett tag innan jag får testat (så om någon har något annat förslag så delge gärna det så kan jag testa när jag väl kan använda datorn).
WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Surfar enbart med konqueror. Har aldrig upplevt det problem du beskriver. Jag tilllåter cookies.
Konqueror är det bästa browsern

Konqueror är det bästa browsern

KDE 4.5 SC är ute i det fria!!! Tjoho
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9a3pre) Gecko/20070221 Minefield/3.0a3prmcNisse skrev:
Konqueror är det bästa browsern![]()
![]()