hej på er nån som kan hjälpa mig lite jag installerade kubuntu nyss å de verkar som jag gjort nåt fel tror jag..
eller ska de se ut så som de gör på bilden??
[img width=320 height=240]http://img529.imageshack.us/img529/9205 ... mp1wj1.png[/img]
hemkatalogen å de mesta sidorna på datan ser ut så
kubuntu??
- DeepThought
SV: kubuntu??
Jag vet inte riktigt vad det är du vill göra, men är det filhantering så är det Konqueror du skall använda för det.
F.ö. är Konqueror även en webläsare... och ftp-server... och integrerat med amarok.. och... ja - i KDE är alla program samma program, nästan som i Windows, fast bättre. (<-- Obs, något åsiktsfärgad kommentar)
För det ser ut som Firefox på den lilla bilden där.. (vilket du givetvis kan köra om du trivs med det, men jag tror inte att du skall använda Firefox som filhanterare
).
F.ö. är Konqueror även en webläsare... och ftp-server... och integrerat med amarok.. och... ja - i KDE är alla program samma program, nästan som i Windows, fast bättre. (<-- Obs, något åsiktsfärgad kommentar)
För det ser ut som Firefox på den lilla bilden där.. (vilket du givetvis kan köra om du trivs med det, men jag tror inte att du skall använda Firefox som filhanterare

WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
jaa ja kör me firefox usb hårddisken hoppade inte igång när jag körde me konqueror
- mcNisse
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Prova att öppna system:/media i konqueror där brukar usb device komma upp.
KDE 4.5 SC är ute i det fria!!! Tjoho
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
Stagnation is good for nobody - after all if you don't progress you end up with gnome
så där nu kom jag in i den igen