Tack till er alla

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
HeySay

Tack till er alla

Inlägg av HeySay »

Tjo.

Installerade ubuntu för 3-4dar sen. Trodde övergången från windows till linux, unix eller va man säger skulle bli väldigt svårt. Men när problem uppstod var det bara att söka lite här på forumet så va det löst snabbt. Fixade min tv-out, uppspelning av video/mp3 filer, web radio mm. Nu är allt i sin ordning. Gick gallant och så har man lärt sig lite hur linux funkar. Är mycket nöjd med ubuntu en så länge. Blir nog att kasta ut windows förgott =).
Så ett stort tack till er alla här på forumet, hade aldrig klarat detta utan er.

MVH HeySay
Användarvisningsbild
Louie
Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Kontakt:

SV: Tack till er alla

Inlägg av Louie »

;D ;D ;D ;D Jättekul att höra! Välkommen i gänget
Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund var på samhället vilar.
Linuxuser - Fri webhosting åt folket!
IRC: Louie` @ #kurbitz freenode - Jabber: PM för jabber
johan_pirate

Inlägg av johan_pirate »

Kul att höra, Välkommen  ;D
Senast redigerad av 1 johan_pirate, redigerad totalt 15 gånger.
Användarvisningsbild
Quartus
Kontakt:

Inlägg av Quartus »

Willkommen! och Bienvenido! som de säger lite längre söderut.  :)
Alias "marsu" i #ubuntu-se @ freenode.
Ubuntu guide
Användarvisningsbild
TheOne

Inlägg av TheOne »

Kul att det funkar för någon, om man sitter i ett forum där folk för ställa frågar brukar man mest höra när det misslyckas!

VÄLKOMMEN!  :-*
Okänd

Inlägg av Okänd »

Kul att du gillar forumet HeySay.

Och jag kan bara hålla med dig, jag tycker också att forumet har varit till bra hjälp och har lärt mig en hel del sen jag började här. Det underlättar mycket att man kan fråga nån direkt istället för att ut och leta på nätet. Det finns för det mesta någon online som kan hjälpa till.

:)
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"