Glömt e-postadressen till Launchpad
- Lao Tzu
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
Glömt e-postadressen till Launchpad
Jag tror att det är jag som är medlemmen Lao Tzu (med Launchpad Id: laotzu). Nu råkar jag ha glömt både lösenord och e-post till kontot. Därför kan jag inte be om nytt lösenord heller. Dessutom måste man vara inloggad för att se e-postadressen. Kan nån logga in och se vilken e-post som är kopplad till kontot?
"Hennes skithus är som min toalett." - Anna Anka
(&?)
(&?)
-
- Global Moderator
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Re: Glömt e-postadressen till Launchpad
Det finns ingen publik mail-adress på ditt konto, Jag har skickat ett meddelande till dig genom launchpad, så då ska du väl se till vilken mejl-adress det kommer.
Vart visst inte bara jag som tyckte det verkade vara en bra idé att använda kontaktformuläret på det viset :-)
Fixar det sig inte den vägen så skulle det kunna vara en idé att besöka irc-kanalen #launchpad (@freenode), och se ifall du kan få någon vägledning där.
Fixar det sig inte den vägen så skulle det kunna vara en idé att besöka irc-kanalen #launchpad (@freenode), och se ifall du kan få någon vägledning där.
- Lao Tzu
Trevligt. Nu ska jag bara gräva fram min gamla studentmejl och se ifall det är den jag har använt (misstänker dock att det kan röra sig om en e-post jag inte längre använder mig av och därför heller inte har tillgång till). Jag återkommer så snart jag vet.
(&?)
(&?)
- Lao Tzu
Jag funderade en stund och kom ihåg min gamla e-post (som jag har glömt lösenordet till) och lyckades ta mig in genom att prova ett antal gamla lösenord.
(&?)
(&?)