Bara och instämma.

Kommer kommande dagar. Exakt när vet jag inte skriva ihop en Ubuntu 12.04.2 LTS guide. För det finns en del saker man kan göra för att förbättra användarupplevelsen ytterligare. Tänker lägga upp den som pdf-fil med bilder/text som förklaring. Tycker både Unity och Ubuntu 12.04.2 LTS fungerar finemang. Boot-tiden och Shutdown-tiden är väldigt imponerande. Även om jag majoriteten av gånger använder Suspend.axel112 skrev:+1
Det ser vi fram emot.Kurdistan skrev:Kommer kommande dagar. Exakt när vet jag inte skriva ihop en Ubuntu 12.04.2 LTS guide. För det finns en del saker man kan göra för att förbättra användarupplevelsen ytterligare. Tänker lägga upp den som pdf-fil med bilder/text som förklaring. Tycker både Unity och Ubuntu 12.04.2 LTS fungerar finemang. Boot-tiden och Shutdown-tiden är väldigt imponerande. Även om jag majoriteten av gånger använder Suspend.
Förstår exakt vad du menar. Tack.axel112 skrev:Det ser vi fram emot.Kurdistan skrev:Kommer kommande dagar. Exakt när vet jag inte skriva ihop en Ubuntu 12.04.2 LTS guide. För det finns en del saker man kan göra för att förbättra användarupplevelsen ytterligare. Tänker lägga upp den som pdf-fil med bilder/text som förklaring. Tycker både Unity och Ubuntu 12.04.2 LTS fungerar finemang. Boot-tiden och Shutdown-tiden är väldigt imponerande. Även om jag majoriteten av gånger använder Suspend.![]()
Jag var väldigt tveksam till Unity när den introducerades. Men nu har det vänt och tycker det är smidigare än både KDE och Gnome. Skulle inte vilja byta tillbaka.