Jag vet inte vilka som är ansvariga, men jag skulle hemskt gärna vilja bli bannad från IRC-kanalen #ubuntu-se, så jag inte blir lockad att logga in där...
Vem behöver jag hojta till för detta?
(Jag har nicket gusnan även på IRC.)
Vet inte riktigt vilken kategori jag skall lägga detta i dock, ni får hemskt gärna flytta tråden till nåt mer lämpligt ställe.
Kan man bli bannad från IRC-kanalen om man ber?
Kan man bli bannad från IRC-kanalen om man ber?
Hade tidigare nicket "Cowboy".
Re: Kan man bli bannad från IRC-kanalen om man ber?
Lämpliga personer att peta på om inte annat:
Kod: Markera allt
-ChanServ(ChanServ@services.)- Entry Nickname/Host Flags
-ChanServ(ChanServ@services.)- ----- ---------------------- -----
-ChanServ(ChanServ@services.)- 1 Nafallo +AFRfiorstv [modified ? ago]
-ChanServ(ChanServ@services.)- 2 Philip5 +Aiotv (op) [modified 49 weeks, 0 days, 07:06:58 ago]
-ChanServ(ChanServ@services.)- 3 johanbr +Aiotv (op) [modified 4 years, 23 weeks, 2 days, 04:57:58 ago]
-ChanServ(ChanServ@services.)- 4 amelia +ARfiorstv [modified 49 weeks, 0 days, 07:05:30 ago]
-ChanServ(ChanServ@services.)- 5 HeMan +Aiotv (op) [modified 2 years, 44 weeks, 1 day, 12:59:58 ago]
-ChanServ(ChanServ@services.)- 6 UbuntuIrcCouncil +ARfiorstv [modified 1 year, 50 weeks, 5 days, 13:44:40 ago]
-ChanServ(ChanServ@services.)- 7 bamsefar +Aiotv (op) [modified 49 weeks, 1 day, 15:25:57 ago]
-ChanServ(ChanServ@services.)- 8 Barre +Aiotv (op) [modified 49 weeks, 1 day, 15:25:52 ago]
-ChanServ(ChanServ@services.)- 9 *!*@freenode/staff/* +ARfiorstv [modified 9 weeks, 4 days, 09:04:44 ago]
-ChanServ(ChanServ@services.)- ----- ---------------------- -----
-ChanServ(ChanServ@services.)- End of #ubuntu-se FLAGS listing.
-
- Global Moderator
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Det är ju bara att inte gå in i kanalen.
Nja, jag kunde inte hålla mig därifrån - Men nu är det ordnat hursomhelst - Tack Nafallo!HakanS skrev:Det är ju bara att inte gå in i kanalen.
Om reglerna för kanalen ändras får ni gärna ta bort bannen på mig, men som det är nu så vill jag inte ens logga in av misstag.
Hade tidigare nicket "Cowboy".