Forum/modererade inlägg.

Diskussion gällande forumet
Användarvisningsbild
Pink Panther
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Forum/modererade inlägg.

Inlägg av Pink Panther »

Det är inte rimligt att trådar flyttas utan att information/anledning redovisas för trådskaparen. Jag vill påstå att förfarandet är unikt för det här forumet. De flyttas ofta till "Ubuntu Café" eller någon annan kategori som inte läsare utanför forumet kan läsa. Du måste var inloggad. Att det här gynnar gemenskapen eller marknadsför forumet/Ubuntu Linux idag är tveksamt. Det här infördes under ett extremt förhållande som inte längre är aktuellt idag.
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Antec

Re: Forum/modererade inlägg.

Inlägg av Antec »

Slälv har jag en annan åsikt, för mig har det varit bra! se på hur folk fungerar, jag ingår i den gruppen!! Flytta trådar där dom hör hemma, radera trådar som är fel! Säger jag fel i en tråd är det ju bra om den raderas eller flyttas, alla människor är inte en uppslagsbok jämt!, man kan vara det ibland, och dom gångerna så syns det =)
m!rage

Re: Forum/modererade inlägg.

Inlägg av m!rage »

Jag är skyldig till vissa av trådförflyttningarna som inte kommenterats. Det beror främst på lathet från min sida och det gäller framförallt dina trådar, Pink Panther, som du gång på gång lägger i fel kategorier. Eftersom tidigare motiveringar inte hjälpt har jag struntat i dem vid ett par tillfällen. Bortmodereringar kommenteras alltid, det här gäller bara trådflyttar.

Om du tycker att forumkategoriernas beskrivningar är för otydliga får du gärna föreslå några som är bättre. Om du vill öppna kategorin Ubuntu Café för oinloggade är du välkommen att ta upp det på ett IRC-möte som är LoCots högsta beslutande instans.
Skriv svar

Återgå till "Forum"