Jag hoppas att man snart kan välja 12.10 (stabil) som utgåva i profilen. Nu finns 12.10 endast som alfa i listan.
Tack.

Att använda en milestone typ alpha är ju ingen bra idé. Snarare något i stil med 13.04 Raring Ringtail (utvecklingsversion).Antec skrev:Jag tycker också det och samtidigt sätta 13.04 som alpha!
Ja det är bättreBowmore skrev:Att använda en milestone typ alpha är ju ingen bra idé. Snarare något i stil med 13.04 Raring Ringtail (utvecklingsversion).Antec skrev:Jag tycker också det och samtidigt sätta 13.04 som alpha!
Tackar nu ser det ut som det är rättjohanre skrev:Nu?
Och dessutom lägga till 13.10 Saucy Salamander.JoWa skrev:Dags igen, denna gång att ta bort (utvecklingsversion) från 13.04.
Tack.
Onödigt att lägga till (utvecklingsversion). Ingen utgåva är samtidigt utvecklingsversion och stabil, den är det ena tills den blir det andra.Bowmore skrev:Snarare något i stil med 13.04 Raring Ringtail (utvecklingsversion).
Jag håller nog med Bowmore där, det syns inte tydligt annars direkt vad man har, även om många inte bry sig är det ändå viktigt tycker jag att det är den versionen man ser någon har för att lättare kunna referera till just dom aktulla problem som uppstår i just nuet och i den situationen!JoWa skrev:Onödigt att lägga till (utvecklingsversion). Ingen utgåva är samtidigt utvecklingsversion och stabil, den är det ena tills den blir det andra.Bowmore skrev:Snarare något i stil med 13.04 Raring Ringtail (utvecklingsversion).
Tackar!m!rage skrev:Ingen har orkat tidigare. Nu är 13.10 tillagt och (utvecklingsversion) borttaget från 13.04. God kväll!
Perfektm!rage skrev:Ingen har orkat tidigare. Nu är 13.10 tillagt och (utvecklingsversion) borttaget från 13.04. God kväll!