föb. G+ & ff 14

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Användarvisningsbild
fd.svensson
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

föb. G+ & ff 14

Inlägg av fd.svensson »

Har auto uppdatering på ff beta (datorn måste funka för hustrun och än sålänge har hon inte klagat) ;D
Nu under Google eventet så var ju de tvugna att släppa en uppdatering till G+, vilken de flesta klagar på.
Var faktiskt tvungen att lägga ifrån mig mobilen och gå ut med datorn. Telefonen visade bara vilka cirklar jag hade ::)
Det roliga för mig är att ff 14 nyligen blev bra med G+, det har strulat innan. Men nu :P Så fort jag ska kommentera eller dela nåt, så kraschar ff.
Kraschade minst 6 ggr på 2 timmar. I vanliga fall kan ju ff starta upp med alla sidor intakta, men det går inte nu.

Så ni som inte uppdaterat era telefoner, gör inte det. Det är en klar Beta eller en Alfa 3:a
:) Om någon gör dig illa. Skriv ner det i sanden. Om någon gör dig gott. Knacka in det i sten. :) Afrikanskt ordspråk

Återgå till "Ubuntu Café"