Presentation: Christoffer Holmstedt (Val till Team Contact)

Denna kategori är till för de som är medlem på https://launchpad.net/~ubuntu-se
Användarvisningsbild
christoffer
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Kontakt:

Presentation: Christoffer Holmstedt (Val till Team Contact)

Inlägg av christoffer »

Då nomineringsperioden börjar närma sig sitt slut och valet ska startas om drygt en vecka tänkte jag här skriva en kortare presentation av mig. Ni får mer än gärna ställa frågor.

Jag heter Christoffer Holmstedt och bor just nu i Luleå där jag studerar Datateknik vid Luleå tekniska universitet. Planen som ligger nu är att ta ut en examen till sommaren och sedan flytta till Västerås. Vad som väntar därefter är osäkert, antingen blir det arbetsmarknaden eller vidare studier. Utanför studierna och datorns värld är det träning i form av fys/gym, löpning och ibland innebandy. Funderar på att återuppta min orientering men verkar inte hinnas med innan denna säsong är över. Mitt träningsmål just nu är att springa Göteborgsvarvet under 1 timme och 30 minuter(12e maj 2012). I år sprang jag på 1 timme och 45 minuter.

När det kommer till datorer så har jag hittills provat på lite allt möjligt men börjar mer och mer hitta det jag verkligen gillar och kan sitta med i flera timmar utan att reagera på vad som händer runt omkring mig. Det som gäller framöver är webbutveckling med PHP/Zend Framework med eventuellt en avstickare mot lite Java samt eventuellt dyka ner i något projekt inom Ubuntu. Vad som händer på den fronten får vi se allt eftersom.