Jag och marmeladprinsessan tänkte ta en tripp till bredare varmgrader i januari eller februari. Vilka resmål har varmt och skönt då? Det får kosta runt 6000:- för två. Flyg och hotell.
INTE Thailand. Been there done that.
Resa i vinter
-
- Global Moderator
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Re: Resa i vinter
För det priset kommer ni inte lång om ni bokar idag.
Enligt reseguiden.se kan ni få en 3-dagarsresa till Barcelona eller Istanbul för 5800:-. På inga utav dessa resmål kan ni räkna med att det är varmt och skönt väder vid den tiden på året.
Lägger ni till 500:- kan ni dock komma till Hurghada (Egypten) där det är betydligt varmare.
Enligt reseguiden.se kan ni få en 3-dagarsresa till Barcelona eller Istanbul för 5800:-. På inga utav dessa resmål kan ni räkna med att det är varmt och skönt väder vid den tiden på året.
Lägger ni till 500:- kan ni dock komma till Hurghada (Egypten) där det är betydligt varmare.
- Dockland
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
HakanS skrev:För det priset kommer ni inte lång om ni bokar idag.
Egypten kan vara ett alternativ. Runt 6000, men upp eller ned en tusing är okej.
Min hyresvärd med flickvän åkte till Turkiet på en sista minuten-resa för några veckor sedan. De kom undan för 1600 kr har jag för mig, för en veckas uppehälle. Man kan givetvis inte veta vad man får men de har tydligen haft tur de gånger de provat på sista minuten-resor.
- Dockland
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Det lutar åt sista minuten. Tax för tips.m!rage skrev:Min hyresvärd med flickvän åkte till Turkiet på en sista minuten-resa för några veckor sedan. De kom undan för 1600 kr har jag för mig, för en veckas uppehälle. Man kan givetvis inte veta vad man får men de har tydligen haft tur de gånger de provat på sista minuten-resor.