Moderationen åt h-e

Diskussion gällande forumet
Användarvisningsbild
farmfield
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

Moderationen åt h-e

Inlägg av farmfield »

Jag tog en titt på http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewforum.php?f=85 och skäms för vad som försiggår här. Det är inte trollning utan Plun påvisar faktiskt ett bra exempel på hur man INTE skall göra i supporttrådar. Detta modereras bort 3ggr helt utan anledning.

Ett annat exempel är att det i min senaste varning står att jag inte försökt lösa problemen 'i samförstånd' vilket är direkt osant. Jag hade försökt göra detta i 2 veckor och har alla pm mellan mig och HakanS att bevisa det med.

Intressant att se att de som 'räddade' LoCo't under DSK nu beter sig lika illa som de dom räddade LoCo't ifrån. :'(

Och gissningsvis så modereras väl detta bort som trollning också... ::)
Användarvisningsbild
Peetra
Kontakt:

Re: Moderationen åt h-e

Inlägg av Peetra »

För tillfället får jag inte alla modereringsverktyg att fungera planenligt, så vi får se hur det går då de riktiga moderatorerna kommer hit. ;)

Note till efterföljande: Vi har nyss hamnat att lägga in backup på forumet å testar grejer. :)
Användarvisningsbild
farmfield
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

Inlägg av farmfield »

Peetra skrev:För tillfället får jag inte alla modereringsverktyg att fungera planenligt, så vi får se hur det går då de riktiga moderatorerna kommer hit. ;)

Note till efterföljande: Vi har nyss hamnat att lägga in backup på forumet å testar grejer. :)
Om inte annat är du fett off topic, hehe... ;D

Men jag går lika off topic jag och säger starkt jobbat till er som kämpat med detta.
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av vulfgar »

Kära farmfield, du vet vad som gäller ang klagomål på modereringen. Du får gärna skicka PM och påpeka sånt som du anser vara felaktigt, men försök undvika att skriva trådar om detta. Vi har haft uppe detta många gånger och du vet detta mycket väl. Det är inte alltid som vi ändrar en moderering efter påpekande i PM, men det händer.

Låser tråden
/mod
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Låst

Återgå till "Forum"