Verkar ständigt inloggad

Tummen upp för det. Kanske Anna Ballmer?Osprey skrev:Vi kan väl gå en medelväg då och kalla den för "Ballmer" eftersom det är MSN...![]()
Vaddådå. jag ser ingen Anna.pun skrev:Vad tusan är Anna i kanalen för bot![]()
Verkar ständigt inloggad
Nej jag tycker det är klart patetiskt !!...... jag placerar Ballmer o RMS i samma stollebås men båda kanske behöver "respekt".... !!Peetra skrev:Jag tyckte den var småkul. Men det tog inte länge föär dig att upptäcka det, måste du ha kred. för minsann. men att kalla den för msnbot är lite småtråkigt tycker jag. "Pro win [bot]" skulle vara väldigt beskrivande iallafall.
Jo.... "Punbot" är väl kanske ännu mer patetiskt....Peetra skrev:Spindlar, som inte namnges av forumet syns förövrigt inte alls i listan, utan ser ut som "Gäst", så i verkligheten så är det många fler bottar som skummar omkring här än vad man ser. T.ex Bing så kom jag inte ihåg att lista förrän häromdagen, mina personliga robot-listor är tyvärr lite föråldrade, men jag ska lägga på TODO:n att leta fram färska namn å agentsträngar.
Jag ska döpa om Anna igen. Inte den här gången heller så är det något bestående förstås. Men riktigt färdig med att leka med den boten är jag inte än, sini.
Njau.... då kanske jag åkt ut i banningens träsk..... iofs skönt att vila..Peetra skrev:Jag har suttit å försökt passa på så att du inte kulle vara online å se då jag ändrar.
Haha det sköter du bra själv utan att jämföra dig med andra lr ? BTW kul att se dig här igenpun skrev: Hade jag gjort samma sak så hade jag hamnat i de bannades skara.
Jantelags-problem![]()
Huh.... jo det är ju ett problem att "nörda" ned sig och veta var man hittar svaren....i Sverige så blir man då angripen för detta.... Fan trot !ele skrev:Haha det sköter du bra själv utan att jämföra dig med andra lr ? BTW kul att se dig här igenpun skrev: Hade jag gjort samma sak så hade jag hamnat i de bannades skara.
Jantelags-problem![]()
Japp bättre vara ovetande som jag tex.pun skrev:Det är troligen bättre att vara bland de frågandes skara....ele skrev:Haha det sköter du bra själv utan att jämföra dig med andra lr ? BTW kul att se dig här igenpun skrev: Hade jag gjort samma sak så hade jag hamnat i de bannades skara.
Jantelags-problem![]()