Eftersom Volfgar låser mina inlägg. Vill jag hänvisa att det är tillåtit att diskutera frågor som berör mötesplatsens ledning eller skötsel. Det har ni fått information om från högsta ort. Vill ni använda er av andra regler får ni ta bort er officiella status som mötesplats för Ubuntu.
"teamleader som tillhör gruppen av personer som på grund av överaktivitet i diskussionstrådar inte får något gjort."
Källa: Forsbergs blogg http://blogg.idg.se/littlejohn/2010/09/ ... logContent
//PP
"Jag plågas av misslyckanden i det förflutna…"
- Pink Panther
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
"Jag plågas av misslyckanden i det förflutna…"
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Linux Mint 18 Sarah
- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: "Jag plågas av misslyckanden i det förflutna…"
En fråga som jag hela tiden återkommer till när det gäller dig är "vad är det du vill uppnå med att hela tiden kasta in de här brandfacklorna på forumet?".
Har du något bra svar där?
Registrera dig på våra lokala epostlistor
- Pink Panther
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Jag skriver aldrig med mål att skapa "brandfacklor". Jag tänker aldrig i terminologin "vad är det du vill uppnå". Det är alltid upp till betraktarnas subjektiva bedömning att betrakta, tänka och tolka. Jag är varken ansvarig eller skyldig för en annans individs reaktion.CryingFreeman skrev:En fråga som jag hela tiden återkommer till när det gäller dig är "vad är det du vill uppnå med att hela tiden kasta in de här brandfacklorna på forumet?".
//PP
Öppen källkod är min passion, mitt hjärta och min själ.
Linux Mint 18 Sarah
Linux Mint 18 Sarah
- CryingFreeman
Okej, då vet jag.Pink Panther skrev:
Jag skriver aldrig med mål att skapa "brandfacklor". Jag tänker aldrig i terminologin "vad är det du vill uppnå". Det är alltid upp till betraktarnas subjektiva bedömning att betrakta, tänka och tolka. Jag är varken ansvarig eller skyldig för en annans individs reaktion.
//PP
Registrera dig på våra lokala epostlistor
- SlamsornasKung
Jag låser den här tråden då den garanterat:
SK
Bästa hälsningar,Forumreglerna skrev:förorsakar misstämning eller vållar merarbete för moderatorerna.
SK
HP NC2400 - Ubuntu 10.04 • Fujitsu Siemens AmiloM7400 - Arch Linux • HP/Compaq Mini 110C - Ubuntu 10.04
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.