hej hej, har precis fått igång steam o cs
men får upp cs i en rut i mitten:
http://pici.se/pictures/VmMw9r.jpg
och kan inte ändra upplösning inne i spelet
nån som vet?
steam probbs
- invaderjohn
- Kontakt:
SV: steam probbs
har du testat att inne i t.ex cs ändra upplösningen till önskad storlek? det funkade för mej.
Mvh Dennis
Mvh Dennis
- invaderjohn
- Kontakt:
ja.. d e d jag kan inte kansiwan05 skrev: har du testat att inne i t.ex cs ändra upplösningen till önskad storlek? det funkade för mej.
Mvh Dennis

- DeepThought
Kör winecfg, välj fliken "Graphics" och kryssa ur "Emulate a virtual desktop". Är det det som är problemet? 
Annars kan du starta spelet med flaggor. Minns inte exakt hur det går till, men något sådanthär:
Starta Steam, högerklicka på spelet, egenskaper, startkommandon och sedan t.ex.:
-width 1280 -height 1024
Har för mig att det är något sådant, minns ej exakt.. finns säkert mer info om du söker lite på det på internet.
Lycka till!
P.S. Flyttade tråden till spel
D.S.

Annars kan du starta spelet med flaggor. Minns inte exakt hur det går till, men något sådanthär:
Starta Steam, högerklicka på spelet, egenskaper, startkommandon och sedan t.ex.:
-width 1280 -height 1024
Har för mig att det är något sådant, minns ej exakt.. finns säkert mer info om du söker lite på det på internet.
Lycka till!
P.S. Flyttade tråden till spel

WE WILL ALWAYS BE SO MUCH MORE HUMAN THAN WE WISH TO BE...
- invaderjohn
- Kontakt:
hade den inte i kryssad i wine.DeepThought skrev: Kör winecfg, välj fliken "Graphics" och kryssa ur "Emulate a virtual desktop". Är det det som är problemet?
-width 1280 -height 1024
Lycka till!
P.S. Flyttade tråden till spelD.S.

kryssade dock ur en annan
får testa sen om d funkar. har funkat innan
vet första gången jag testa cs så funkade d inte
sen andra gången jag instalerade det funkade det
sen denna gången funkade det inte.. måste vatt nått ajg gjort andra gången i wine lr nått
men får kolla på det.. ska testa sen atta starta det så som du säger me