Geeks!

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
m!rage

Geeks!

Inlägg av m!rage »

Knallade förbi Teliabutiken i Växjö idag. Detta är vad jag såg:
DSC04648.JPG
DSC04648.JPG (461.14 KiB) Visad 605 gånger
Vad gör alla dessa pojkar här en sådan förtjusande dag som idag som idag som idag som idag? Jo, de ska köpa sig varsin Iphone 4! ;D
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Re: Geeks!

Inlägg av Hund »

Dom körar för att sälja sin själ helt enkelt. ;D
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Användarvisningsbild
farmfield
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

Inlägg av farmfield »

Kul om det här med antennproblemen, läste att dom testat den i Norge ute på vishan och den hade lika bra mottagning som alla konkurrenter + alla tappade kontakten med 'dödsgreppet'... Så med det är (1) problemet lätt överdrivet men (2) roligast, lätt patetiskt för Nokia & Samsung som gjort sig roliga över det i reklam...

Själv sitter jag ju med en Iphone 3GS och ser noll & ingen anledning till att köpa en Iphone 4. Just nu tycker jag Samsung Galaxy S verkar vara mest intressant, 4" skärm lockar definitivt mer än Iphones 3.5", trots den dubbla upplösningen...
orlytux
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av orlytux »

hahah det såg ut så här i Västerås också :P
Användarvisningsbild
Hund
Kontakt:

Inlägg av Hund »

farmfield skrev:Kul om det här med antennproblemen, läste att dom testat den i Norge ute på vishan och den hade lika bra mottagning som alla konkurrenter + alla tappade kontakten med 'dödsgreppet'... Så med det är (1) problemet lätt överdrivet men (2) roligast, lätt patetiskt för Nokia & Samsung som gjort sig roliga över det i reklam...

Själv sitter jag ju med en Iphone 3GS och ser noll & ingen anledning till att köpa en Iphone 4. Just nu tycker jag Samsung Galaxy S verkar vara mest intressant, 4" skärm lockar definitivt mer än Iphones 3.5", trots den dubbla upplösningen...
Om du håller ett överdrivet grepp runt delen där antennen sitter kan man få marginellt sämre mottagning. Grejen med iPhone 4 är att du behöver typ titta på den så dödar du verkligen all mottagning.

Utanför ämnet: En kul med video med iPhone. ;D

http://www.youtube.com/watch?v=Pdk2cJpS ... qtMrnNiPTA
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"