Geeks!
Re: Geeks!
Dom körar för att sälja sin själ helt enkelt. 

Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Kul om det här med antennproblemen, läste att dom testat den i Norge ute på vishan och den hade lika bra mottagning som alla konkurrenter + alla tappade kontakten med 'dödsgreppet'... Så med det är (1) problemet lätt överdrivet men (2) roligast, lätt patetiskt för Nokia & Samsung som gjort sig roliga över det i reklam...
Själv sitter jag ju med en Iphone 3GS och ser noll & ingen anledning till att köpa en Iphone 4. Just nu tycker jag Samsung Galaxy S verkar vara mest intressant, 4" skärm lockar definitivt mer än Iphones 3.5", trots den dubbla upplösningen...
Själv sitter jag ju med en Iphone 3GS och ser noll & ingen anledning till att köpa en Iphone 4. Just nu tycker jag Samsung Galaxy S verkar vara mest intressant, 4" skärm lockar definitivt mer än Iphones 3.5", trots den dubbla upplösningen...
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
Om du håller ett överdrivet grepp runt delen där antennen sitter kan man få marginellt sämre mottagning. Grejen med iPhone 4 är att du behöver typ titta på den så dödar du verkligen all mottagning.farmfield skrev:Kul om det här med antennproblemen, läste att dom testat den i Norge ute på vishan och den hade lika bra mottagning som alla konkurrenter + alla tappade kontakten med 'dödsgreppet'... Så med det är (1) problemet lätt överdrivet men (2) roligast, lätt patetiskt för Nokia & Samsung som gjort sig roliga över det i reklam...
Utanför ämnet: En kul med video med iPhone.

http://www.youtube.com/watch?v=Pdk2cJpS ... qtMrnNiPTA
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!