Var hittar jag ögon för win XP panelen?

Allt om t.ex. Mac OS X, Sun Solaris och Microsoft Windows
Användarvisningsbild
Peetra
Kontakt:

Var hittar jag ögon för win XP panelen?

Inlägg av Peetra »

Jag lade till ögon som följer med kursorn på skärmen på ena panelen i på min Ubuntu desktop via "Lägg till i panelen" och nu skulle min unge prompt vilja ha likadana, problemet är bara att hennes dator har windows XP pro, så det är ju liksom inte bara sådär lagt till, då jag inte ens vet vad jag ska leta efter. ???

Jag är ju rätt så säker på att det måste finnas, men mina googlingar ger inget resultat.

Peetra.
Användarvisningsbild
min01max
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Var hittar jag ögon för win XP panelen?

Inlägg av min01max »

Prova googla efter "xeyes" för windows. Tyvärr gav min egen snabbsökning bara träffar för Vista resp Win 98, men det borde finnas.
Användarvisningsbild
gruble
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av gruble »

En som heter Desktop Eyes här (kolla med virusprg före inst.) youtube
posted from a silent usb, cf, sdhc, ssd or revodrive started pc. Ext2Fsd Project PC-BSD® PenDriveLinux UsbForum SSD review
Användarvisningsbild
pun
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Inlägg av pun »

Användarvisningsbild
Peetra
Kontakt:

Inlägg av Peetra »

gruble skrev:En som heter Desktop Eyes här (kolla med virusprg före inst.) youtube
Den fungerade inte på win XP:n iallafall, jag såg inte heller vad det var för version den var ämnad för.
Det DÄR är grejer misnann! Mu talar vi saker! :glad: Tyvärr dissade ungen den, då den inte gick att fästa mitt i panelen som på mammas dator. Sen skulle jag googla mera på hennes maskin och då tog hennes tålamod slut och hon ville inte ha några ögon längre. :lol:

Men klassikern ska jag kanske börja installera att starta upp av sig själv på alla win datorer jag är å meckar med... Kan ju förklara att den vaktar musen så ingen snor den. O0
Skriv svar

Återgå till "Proprietära operativsystem"