Är de någon som har iTunes 9.2 och som har fått de att funka har använt mej av Wine när jag installerade programmet utan större problem,
problemet kommer när jag startar upp de bilden på skärmen blir konstig nästan fryser sej men efter ett tag så startar programmet
men jag kan inte göra något i iTunes inte trycka på några knappar eller registrerar mej för att köpa mp3 låtar.
Om någon vet tips vore jag mycket tacksam eller om de finns något motsvarande program för att just köpa mp3 låtar som jag skall lägga
i min Ipod.
problem med iTunes 9.2
- SlamsornasKung
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: problem med iTunes 9.2
Det här är kanske en korkad fråga, men har du kollat på Ubuntu One Music Store som finns tillgänglig via Rhythmbox?
Bästa hälsningar,
SK
Bästa hälsningar,
SK
HP NC2400 - Ubuntu 10.04 • Fujitsu Siemens AmiloM7400 - Arch Linux • HP/Compaq Mini 110C - Ubuntu 10.04
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
-
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
Re: problem med iTunes 9.2
bra ide men musiken finns inte där inte den typen jag söker efter tycker att de är mest äldre albums finns inget annat program?