Tycker Flash buggar som katten, ofta fungerar inte playknappen, ofta inte helskärmsknappen, dubbelklicka på embedded YT-vid för att komma till YT-sidan o.s.v... Ser också att jag verkar ha multipla Flash installerade enl. Synaptic...
Så nån som har tips på hur man får det att fungera bäst?
Flash i Lucid 64bit/Firefox (buggigt & fullskärm)
- farmfield
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Flash i Lucid 64bit/Firefox (buggigt & fullskärm)
Senast redigerad av 1 farmfield, redigerad totalt 24 gånger.
>>> Dags att få ordning på bygget!? <<<
- P.Forsberg
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
- Kontakt:
Re: Buggig Flash i Lucid 64bit/Firefox
Försök med den här istället: https://launchpad.net/~sevenmachines/+archive/flash
- farmfield
- Kontakt:
Re: Buggig Flash i Lucid 64bit/Firefox
Det lilla jag hunnit testa hittills så verkar det fungera klockrent. Jättetack.Peter Forsberg skrev:Försök med den här istället: https://launchpad.net/~sevenmachines/+archive/flash

- farmfield
- Kontakt:
Re: Flash i Lucid 64bit/Firefox (buggigt & fullskärm)
Ny frågeställning i samma tråd... (korrigerade trådens titel lite också)
Nån som har issues med att fullskärm' på YouTube inte riktigt blir fullskärm utan halvstort i mitten av skärmen? Verkar inte heller gälla alla filmer men kanske fyra av fem blir inte riktig fullskärm...
Hade samma problem innan jag uppdaterade Flash med. Peter's PPA-förslag ovan - och nu buggar inte Flash med kontrollerna som det gjorde innan men fullskärmsproblemet är alltså fortfarande kvar. Kör ett GeForce 7800GT...
Nån som har issues med att fullskärm' på YouTube inte riktigt blir fullskärm utan halvstort i mitten av skärmen? Verkar inte heller gälla alla filmer men kanske fyra av fem blir inte riktig fullskärm...
Hade samma problem innan jag uppdaterade Flash med. Peter's PPA-förslag ovan - och nu buggar inte Flash med kontrollerna som det gjorde innan men fullskärmsproblemet är alltså fortfarande kvar. Kör ett GeForce 7800GT...