Av misstag har jag råkat ta bort funktionen i panelen som visar vissa av de program som körs, t.ex. Ktorrent och Pegin. Nu när jag startar Ktorrent visas inte programmet när det körs vilket gör det omöjlig för mig att se hur det går för olika nerladdningar etc. Jag har, utan framgång, letat efter ett sett att försöka lägga in denna delen av panelen igen.
Hur ska jag lösa detta problem?
Inga pågående program i panelen
- Zeadar
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Re: Inga pågående program i panelen
Du högerklickar någonstans på panelen och väljer "lägg till". Sedan får du upp ett fönster där du kan välja en massa olika saker att sätta i panelen (t.ex en fisk som berättar vitsar), när du efter några minuter har letat så hittar du knappen "notifikations area" eller något liknande. Markera funktionen, knappen, tabben eller vad vi vill kalla det och tryck "lägg till" i nedre delen av fönstret.
Jag sitter vid en engelskspråkig version av Ubuntu så jag vet inte exakt vad där står, så beskrivningen är knaske inte 100% korrekt.
Jag sitter vid en engelskspråkig version av Ubuntu så jag vet inte exakt vad där står, så beskrivningen är knaske inte 100% korrekt.

Re: Inga pågående program i panelen
Så klart fungerade det på en gång. Tack för hjälpen.