Eftersom detta till syvende och sidst är ett supportforum tänkte jag föreslå att flytta Informations-forumen längre ner. Att högst upp ha "Varningar och avstängningar" som rubriker kanske sänder fel signaler till nykomlingar?
Trots alla meningsskiljaktigheter så kan vi nog alla enas om att vi vill dra fler folk hit. Att skrämma iväg dem med Avstängningar på första parkett kanske inte är helt enligt de signaler vi vill sända ut?
Jag tycker personligen att det ser ganska illa ut, det är därför jag lyfter frågan.
Ämneslayouten på forumet
SV: Ämneslayouten på forumet
Jo.. det verkar vara totalt omöjligt att rensa det här forumet från pekpinnarCryingFreeman skrev: Jag tycker personligen att det ser ganska illa ut, det är därför jag lyfter frågan.
och anpassa sig till det som är normalt.
Jag vet inte varför det blir så här.... Nyhetsingressen är samma sak,
hotfullt skriven med fet stil.
Nu är det då tydligt att det är en liten klick som inte kan släppa detta.
Jag tror att jag är medlem i den klicken. 

Mycket bra inlägg först i denna tråd, mer av detta önskar vi!
Innehållet i det andra ser jag däremot inte kunna föra oss framåt på något sätt.
Innan vi skriver bör vi alltid tänka: vad vill jag med detta, på vilket sätt hjälper detta?
Att enbart konstatera något som ältats i en vecka känns för mig INTE tas oss framåt.
Med det sagt.
Vi tar i administrationen tar till oss det nämna i det första inlägget och ska fundera kring detta!
Innehållet i det andra ser jag däremot inte kunna föra oss framåt på något sätt.
Innan vi skriver bör vi alltid tänka: vad vill jag med detta, på vilket sätt hjälper detta?
Att enbart konstatera något som ältats i en vecka känns för mig INTE tas oss framåt.
Med det sagt.
Vi tar i administrationen tar till oss det nämna i det första inlägget och ska fundera kring detta!
Att saker och ting ska se taffligt samt hotfullt ut....? ;) OBS..... Sköt er nu....CryingFreeman skrev: Jag tror att jag är medlem i den klicken.![]()
Fattas bara stora bokstäver också...

HejCryingFreeman skrev: Eftersom detta till syvende och sidst är ett supportforum tänkte jag föreslå att flytta Informations-forumen längre ner. Att högst upp ha "Varningar och avstängningar" som rubriker kanske sänder fel signaler till nykomlingar?
Trots alla meningsskiljaktigheter så kan vi nog alla enas om att vi vill dra fler folk hit. Att skrämma iväg dem med Avstängningar på första parkett kanske inte är helt enligt de signaler vi vill sända ut?
Jag tycker personligen att det ser ganska illa ut, det är därför jag lyfter frågan.
Tack för din balanserade, konkreta och konstruktiva kritik. "Varningar och avstängningar" är nu flyttad till katergorin "Övrigt"
Hoppas att det upplevs som en bättre placering trots namnet.
Micke
Tack själv. Detta blev alldeles utmärkt, på mer än ett sätt.