Får man svära och skrika här?

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
bernt
Utgåva: 14.04 Trusty Tahr LTS

Får man svära och skrika här?

Inlägg av bernt »

När jag hängde på idg forum så hadde de ett forum som hette Avreagera dig.

Är detta något liknande? Behöver nämligen svära och skrika lite. Dessutom var forumet väldigt rolig läsning.

Movh ;-)
/Bernt
Okänd

SV: Får man svära och skrika här?

Inlägg av Okänd »

SKRIKA JA SVÄRA NEJ  ;D
bernt

Inlägg av bernt »

Ok, synd. Är det ok med "FÖRBANNADE S*T*NS S**T!!!!!" ?

Det är svårt att skrika utan att svära.

Mvh
/Bernt
Okänd

Inlägg av Okänd »

Enligt Ubuntus officiella regler får svordomar och andra kraftuttryck som räknas kunna ingå i normalt talspråk medges.
Dock skall man alltid tänka på dem som kanske kan vara litet extra känsliga för sån't, men så
länge du inte går till personangrepp eller riktar svordomarna mot enskild person så skall du kunna avreagera dig.
bernt

Inlägg av bernt »

Ok, tar ett djupt andetag.

HUR I ..... FÅR MAN TILL EN SNYGG PANEL I XUBUNTU!!!! NU HAR SPRUNGIT RUNT HELA J*VLA INTERNET UTAN ATT HITTA ETT SKIT. JAG BLI SÅ J*VLA TRÖTT!!! F*N, det kryllar av skärndumpar med snygga paneler MEN INGEN J*VEL VET HUR MAN GÖR!!! ATT DET SKA VARA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT!!! AHHHHHH! JAG FÅR SPELET!!!!! Nu har jag installerat det ena temat efter det andra men inte F*N blir det någon skillnad på panelen. FÖRBANNADE SKIIIT HELT ENKELT!! ALLT JAG VILL ÄR ATT HA EN SNYGG PANEL!!!!!

AAAAAAAAAaahhMina små ögon skulle bli sååååå glada. Det skull vara så mysigt. MEN INTE DÅ!! SITTA UPPE HELA J*VLA NÄTTERNA OCH GOOGLA SOM EN IDOT. DET ÄR TA MIG F*N INTE KLOKT.

Ah! Så skönt. Nu känns det bättre.

Tack!
Okänd

Inlägg av Okänd »

bernt skrev:
Ah! Så skönt. Nu känns det bättre.

Tack!
Varsågod!  ;)

Micke
Okänd

Inlägg av Okänd »

det kan man kalla ett behov av att skrika av sig  ;D

förövrigt ska jag kolla runt lite under kvällen och se om jag kan hitta ett svar
Användarvisningsbild
Grefven

Inlägg av Grefven »

Satt själv o letade lite, det verkar dock som att du tog det hela en smula allvarligare än mig. Men jag hittade iaf något som hette PyPanel som kanske kan funka.  :P

Edit. Och en länk kanske: http://pypanel.sourceforge.net/
bernt skrev: AAAAAAAAAaahhMina små ögon skulle bli sååååå glada. Det skull vara så mysigt.
Nu kanske dina små ögon kan bli så glada så o tycka de e mysigt.  ;)
Senast redigerad av 1 Grefven, redigerad totalt 13 gånger.
Being noticed can be a burden, Jesus got himself crucified becuase he got himself noticed, so I disappear alot. -Bob Dylan

The Ubuntu Counter Project- user number # 10930
bernt

Inlägg av bernt »

Grefven skrev: Satt själv o letade lite, det verkar dock som att du tog det hela en smula allvarligare än mig. Men jag hittade iaf något som hette PyPanel som kanske kan funka.  :P

Edit. Och en länk kanske: http://pypanel.sourceforge.net/
bernt skrev: AAAAAAAAAaahhMina små ögon skulle bli sååååå glada. Det skull vara så mysigt.
Nu kanske dina små ögon kan bli så glada så o tycka de e mysigt.  ;)
Tack för tipset.

Fick igång det efter "bara" en halvtimmes googlande. Men tyvärr så verkar det inte gå att få till en startmeny på den panelen.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"