Från 9.04 till 9.10
-
Från 9.04 till 9.10
Hej sen jag accepterade uppdateringen från 9.04 till 9.10 så har ALLT blivit så förbannat segt i datorn... hur får man bort skiten eller går tillbaka till 9.04 utan att tömma hela skiten igen?? 

-
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
- Kontakt:
Re: Från 9.04 till 9.10
Det gör man inte (inte vad jag vet i alla fall).
Däremot kan det kanske sägas att det mycket väl kan bero på något som är rätt enkelt att fixa till, att ditt system upplevs som slött. Du kanske kan dela med dig med mer exakt info, så folk kan hjälpa dig?
Däremot kan det kanske sägas att det mycket väl kan bero på något som är rätt enkelt att fixa till, att ditt system upplevs som slött. Du kanske kan dela med dig med mer exakt info, så folk kan hjälpa dig?
-
mina problem? hmm var ska jag börja?? startuppen tar 7 min att göra då den bara står o laddar med ubuntologgan, den tar nästan 5 min på sig att logga in efter det, alla program tar evigheter att ladda, Firefox är oerhört slött och registrerar inte det jag skriver förren 11-12 ord efter ordet jag skrev.. vissa sidor på nätet laddar den inte alls (såsom Bilddagboken, Facebook, Luftvapen och Recball) Java funkar inte för fem öre, alla bilder är bara ikonen "bild kan inte visas"
Ljudkortet vill inte funka numera, HDD påstår sig vara 97% skadad och Usb enheterna går inte att komma åt
Låter detta som ett smärre problem?? HJÄLP!!!??!!!
Ljudkortet vill inte funka numera, HDD påstår sig vara 97% skadad och Usb enheterna går inte att komma åt

Låter detta som ett smärre problem?? HJÄLP!!!??!!!
-
ingen som kan hjälpa lite? annars åker skiten mot ett Win 7 i helgen.
-
Okey tack för hjälpen allihop:) nu åker Windows 7 in i maskinen