Nja, jag ville bara vara först med ett inlägg i det här forumet.

Vaa! Vaaa!!??Omnius skrev: *Kör en liten "monkey steals the peach" på DimensionX
Yeah! Känn på den din jävel....vad gör du nu, va, Va, VAAAAAA????![]()
*fnissar*Grön Göling skrev: *LMAO*
Hoppsan hkkla - en liten "Agent Provocateur" tror jag minsann.
Ja det är bra, känn dej förolämpad! Det är meningen det!! *psykar*Gunnar skrev: Haha.. Får erkänna att jag är nörd.. men fisk???
weaver73 skrev: Windows är bättre för att det kostar PENGAR, och PENGAR är vad som får den här världen att snurra. Men det fattar väl inte ni era fattiga satar.
![]()
Alla Ubuntuintresserade hänvänder sig fortsättningsvis till weaver då de har ont om pengar, för han tycks ha så det räcker och blir över.Citerar weaver73:
Windows är bättre för att det kostar PENGAR, och PENGAR är vad som får den här världen att snurra. Men det fattar väl inte ni era fattiga satar.
det är bäst du är snäll annars kommer frugan och drar dig i öronenZussa skrev:weaver73 skrev: Windows är bättre för att det kostar PENGAR, och PENGAR är vad som får den här världen att snurra. Men det fattar väl inte ni era fattiga satar.
![]()
Ha du sitter och ljuger din lille jäkel, Du försöker ju omvända mig.
Inte konstigt jag är sjuk hostar mm som har fått sitta vid ubuntu. Nej med windows är man trygg och blir inte sjuk.
Vad är bannaner? Bann-aner? Höhö__filip_ skrev: Skämt å sido sa han som sålde bannaner mwahahaha känn på den ni?!?!?!?!?!