Ljud och Grafikproblem
Ljud och Grafikproblem
Nu får det nog bli bättre på dessa problem för nu står Windows 7 vid dörren och då är det lätt att nybörjare börjar tröttna och återvänder till Windows, det tycker jag vore väldigt tråkigt, men jag tror att dessa problem är fixat till Ubuntu 9.10 som kommer i Oktober.
Re: Ljud och Grafikproblem
Kan det bli bättre än vad det är,du kan när som helst (dyngnet runt) skriva i detta forum och få svar på dina frågor, var får du en sådan suport i Windows sen att många datorer är helt anpassad för Microsoft:s produkter ja det får du skälla på de som säljer datorer.Vissa hårdvaror typ ATI och Intel fungerar väldigt dåligt i Linux men när jag började använda Linux 1995 då var väldigt glad om man bara fick grafiken att fungera och jag tror att många som provar nu inte har något som helst tålamod utan räknar med att det ska fungera direkt.Chrizcaz skrev:Nu får det nog bli bättre på dessa problem för nu står Windows 7 vid dörren och då är det lätt att nybörjare börjar tröttna och återvänder till Windows, det tycker jag vore väldigt tråkigt, men jag tror att dessa problem är fixat till Ubuntu 9.10 som kommer i Oktober.
Va? Intel är väl ett av de absolut säkraste korten vad gäller hårdvara i stort och linux?norhager skrev:
produkter ja det får du skälla på de som säljer datorer.Vissa hårdvaror typ ATI och Intel fungerar väldigt dåligt i Linux
ǁ A: Because it obfuscates the reading.
ǁ Q: Why is top posting so bad?
ǁ Q: Why is top posting so bad?
Titta under rubriken Hårdvara- bild och Intel där jag har skrivit om ett grafikkort med Intel:chips, jag väntar nu på version 9.10 där det ska fungera för i version 9.04 fungerar det dåligt.dmz skrev:Va? Intel är väl ett av de absolut säkraste korten vad gäller hårdvara i stort och linux?norhager skrev:
produkter ja det får du skälla på de som säljer datorer.Vissa hårdvaror typ ATI och Intel fungerar väldigt dåligt i Linux