Test av svordomsfilter, för bövelen

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
Okänd

Inlägg av Okänd »

Det var då själva fan att det ska vara så in i helvete svårt att uttrycka sig utan att börja häva ur sig en jävla massa skit...jag blir så satans frustrerad över mig själv.

obs...ett test...obs

sanningen är ju förståss att detta inte behöver postas eftersom jag ser resultatet i förhandsgranskningen, men det kan finnas något värde ändå....
Okänd

Inlägg av Okänd »

LMAO!!

Vet inte när jag såg att någon skrivit "för bövelen" tidigare.
Ett gammalt hederligt men ytterst effektfullt kraftuttryck!!

Lite Kapten Haddock över det hela med hans anfäkta och anamma. :lol:
Okänd

Inlägg av Okänd »

mmmm anfäkta och regera....ett sådant skägg
Okänd

Inlägg av Okänd »

Jag fattar inte varför det är så himla viktigt att svära.
Okänd

Inlägg av Okänd »

Varför skall man svära?

Det brukar tyda på att man inte har så mycket att säga, och/eller har andra ord att uttrycka sig med än svordomar. Det blir rätt trist i längden med personer som svär i vartannat ord.

Och sen skall jag tusan i mig, järnvägars spikar berätta om när jag blev jädra järnvägars förbannad på loser windows......

:P
Användarvisningsbild
Gurra72
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
Kontakt:

Inlägg av Gurra72 »

Fy bubblan.

Det är det grövsta jag någonsin använt i ett forum :P
Ubuntu.. an ancient african word for - I cant configure Slackware :P
Okänd

Inlägg av Okänd »

[quote="McNils"]Jag fattar inte varför det är så himla viktigt att svära.[/quote]
Som du vet så är svordomar i princip inget problem på forumet och har aldrig varit det. :)

[quote="DimensionX"]Varför skall man svära?

Det brukar tyda på att man inte har så mycket att säga, och/eller har andra ord att uttrycka sig med än svordomar. Det blir rätt trist i längden med personer som svär i vartannat ord.[/quote]
Vilken tur att användarna på forumet i regel är vältaliga...
Okänd

Inlägg av Okänd »

[quote="Omnius"]Som du vet så är svordomar i princip inget problem på forumet och har aldrig varit det. smile[/quote]
Nej, inte föräns diskussionen om modereringar tog fart... sedan dess har många fått stor lust att skriva svordomar/kraftuttryck. Ta bara denna tråd som exempel... :)
Okänd

Inlägg av Okänd »

[quote="mcNils"]Nej, inte föräns diskussionen om modereringar tog fart... sedan dess har många fått stor lust att skriva svordomar/kraftuttryck. Ta bara denna tråd som exempel... smile[/quote]
Men, men, men...min bäste herre....ni har å det grövligaste missförstått syftet...det var ju för att testa funktionen av svordomsfiltret. Vid min sida, att mina avsikter så kan misstolkas... :D
Okänd

Inlägg av Okänd »

[quote="Omnius"]Men, men, men...min bäste herre....ni har å det grövligaste missförstått syftet...det var ju för att testa funktionen av svordomsfiltret. Vid min sida, att mina avsikter så kan misstolkas... :D[/quote]
ordfiltret fungerar som synes utmärkt

:D
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"