ang ansikten

..när det gäller Ubuntu, eller kanske något helt annat. Lite som "Ordet är fritt", men man måste följa de regler som gäller. Här är roligt, trevligt, mysigt och kanske man tar en kopp kaffe tillsammans!
to wonder
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

ang ansikten

Inlägg av to wonder »

Mer såklart egen fundering en öppen.Men ord om verkligheten när människor föds med olika defekter som inte ser ut som övriga.
Mödrar/farsor i west med sina ovetande problem, kan få barn med missbildningar, som platta ansikten ock litet huvud omfång.

I Asien är väldigt många platta i ansiktet utan fel i så kallade huvun omfånget.
Man får nog gå en bit tillbaka i tiden för att se att de är den delen av världen som historie böckerna talar/skriver om.

Japp/dajm de har blivit resistenta mot mycket dom.
Användarvisningsbild
Skunken
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

Re: ang ansikten

Inlägg av Skunken »

Eller hur? :o
Bågskyttenörd
Användarvisningsbild
Grön Göling
Städsegrön
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av Grön Göling »

En s.k. defekt är en defekt så länge den inte anses som vanlig.
Blir den vanlig så blir den plötsligt norm och andra saker blir betraktade som defekter istället.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Xcore

Inlägg av Xcore »

to wonder skrev:Mer såklart egen fundering en öppen.Men ord om verkligheten när människor föds med olika defekter som inte ser ut som övriga.
Mödrar/farsor i west med sina ovetande problem, kan få barn med missbildningar, som platta ansikten ock litet huvud omfång.

I Asien är väldigt många platta i ansiktet utan fel i så kallade huvun omfånget.
Man får nog gå en bit tillbaka i tiden för att se att de är den delen av världen som historie böckerna talar/skriver om.

Japp/dajm de har blivit resistenta mot mycket dom.
Let's face it.

Man kan ge ansikten ett ansikte...ett ansikte utåt, tror jag. Såvida man inte vänder andra kinden till.
Användarvisningsbild
Grön Göling
Städsegrön
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Inlägg av Grön Göling »

Förmodligen OT

En av min dotters f.d. chefer ger den dåliga andedräkten ett ansikte i tv-reklam.
Eftersom hon var en usel chef, så gläder det mig.
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Café"