Jag erkänner.
- nicefinger
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Jag erkänner.
Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är
MITT FEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kolsyrat gangesvatten, socker, målarfärgämne (sockerkulör), surhetsgivande medel (saltsyra), dioxin, konservmedel (E211), du-är-så-sötningsmedel (E952), arom, oxidationsmedel.
Re: Jag erkänner.
Jag förstod väl det.nicefinger skrev:Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är
Men sade inget till övriga.

För övrigt en bra avatar.

Passar ihop med min.

Senast redigerad av 2 Xcore, redigerad totalt 25 gång.
-
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
LMFAO!!!

- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
i knew it!
- Grön Göling
- Städsegrön
YESSSS!
Jag har alltså ingen del i det hela!
Gud så skönt att få det svart på vitt.

Jag har alltså ingen del i det hela!

Gud så skönt att få det svart på vitt.

En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Den där nicefinger har förstört allt.CryingFreeman skrev:i knew it!

- Rasmus
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
*Skriker och pekar "Där är den skyldige"* Får jag föreslå en permanent ban av nicefinger? 

Nog är han skyldig alltid.Rasmus skrev:*Skriker och pekar "Där är den skyldige"* Får jag föreslå en permanent ban av nicefinger?

Den eländiga slashasen..............
Krevant och desertör.

Som jag alltid sagt, ett forum är så mycket mer än bara support, den sociala biten ÄR väldigt viktig och folk måste trivas. 
Godnatt.

Godnatt.

-
Jag visste att det satt en intrigmakare nånstans i ett hörn och gnuggade händerna åt alla våra tjafs och som spelade ut medlemmarna mot varandra...ROFLMAO
- Urban Anjar
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Din jävel, jag ska %¤"#&#¤&@£%#%¤#&$¡%#%¤#nicefinger skrev:Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är

Ubuntu från början: http://ubuntufranborjan.wordpress.com/
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Vill påminna om den här lilla filmen http://video.google.com/videoplay?docid ... 522818645#
Svårt att skriva en rolig kommentar om det här måste jag erkänna.Urban Anjar skrev:Din jävel, jag ska %¤"#&#¤&@£%#%¤#&$¡%#%¤#nicefinger skrev:Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är
- CryingFreeman
Så är det ibland. Det går inte att döma någon för att Palmeutredningen schabblades bort heller.upnorth skrev:Svårt att skriva en rolig kommentar om det här måste jag erkänna.Urban Anjar skrev:Din jävel, jag ska %¤"#&#¤&@£%#%¤#&$¡%#%¤#nicefinger skrev:Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är
- nicefinger
- Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
upnorth skrev:Svårt att skriva en rolig kommentar om det här måste jag erkänna.Urban Anjar skrev:Din jävel, jag ska %¤"#&#¤&@£%#%¤#&$¡%#%¤#nicefinger skrev:Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är
Förlåt förlåt förlåt förlåt

Kolsyrat gangesvatten, socker, målarfärgämne (sockerkulör), surhetsgivande medel (saltsyra), dioxin, konservmedel (E211), du-är-så-sötningsmedel (E952), arom, oxidationsmedel.
Förutsatt att man inte har den minsta distans till något eller glimten i ögat samt är helt humorbefriad vill säga.upnorth skrev:Svårt att skriva en rolig kommentar om det här måste jag erkänna.Urban Anjar skrev:Din jävel, jag ska %¤"#&#¤&@£%#%¤#&$¡%#%¤#nicefinger skrev:Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är

Kom igen, så grav-allvarligt skall vi väl inte se på allt.
Man får inte ta allt på allvar här i livet.

Så går allt genast lite lättare.
Annars lär vi ha bra tråkigt, eller hur?
Sorry, menade inte att sabba stämningen, moderera gärna.Xcore skrev:Förutsatt att man inte har den minsta distans till något eller glimten i ögat samt är helt humorbefriad vill säga.upnorth skrev:Svårt att skriva en rolig kommentar om det här måste jag erkänna.Urban Anjar skrev:Din jävel, jag ska %¤"#&#¤&@£%#%¤#&$¡%#%¤#nicefinger skrev:Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är
Kom igen, så grav-allvarligt skall vi väl inte se på allt.
Man får inte ta allt på allvar här i livet.![]()
Så går allt genast lite lättare.
Annars lär vi ha bra tråkigt, eller hur?
Ingen fara upnorth.upnorth skrev:Sorry, menade inte att sabba stämningen, moderera gärna.

Lite kul måste vi ha också emellanåt.

Önskar dig en trevlig kväll.
Och ett stort tack till Nicefinger.

Förbannade nicefinger.Urban Anjar skrev:Din jävel, jag ska %¤"#&#¤&@£%#%¤#&$¡%#%¤#nicefinger skrev:Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är

Han har förstört ALLT.

Prova att byta avatar, det kanske hjälper...nicefinger skrev:Allt tjafs och bråk och otrevligheter som varit på Forum de senaste månaderna är
Ta en titt på min avatar, den orsakar inga bråk, inget tjafs eller några otrevligheter...

- super_nollan
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
I´ll brake your =!("=)#(/!"?(#/=")!(#="/&#)=(/!"#&ing nicefinger!