Not safe for work
Not safe for work
Utvecklingen går framåt > http://sydsvenskan.se/malmo/article4444 ... Malmo.html
för alla som är intresserade av naturens under...
OBS Not safe for work
för alla som är intresserade av naturens under...
OBS Not safe for work
- Rasmus
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Re: Not safe for work
Det är bra tycker jag, att kvinnor ska behöva bära mer kläder än männen tycker jag kan anses som ett kvinnoförtryck. Framåt med demokratin!
-
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Inte för att jag bryr mig vad tjejer har på sig eller ej. Men det är lite smått löjligt när folk hävdar att manskroppen och kvinnokroppen är samma sak, att en kvinna med bar överkropp är samma sak som en man med bar överkropp. Det är inte samma sak. Och det är inte diskriminering med olika klädkod för män och kvinnor.
- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Jag hoppas att man snart kräver suspensoar i lämpliga sporter också. 
Och såna där små sanitetspåsar på herrtoaletterna.

Och såna där små sanitetspåsar på herrtoaletterna.
- Rasmus
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Det menar jag inte, men man ska inte tvinga på folk olika saker bara för att dem har ett spec. kön. Folk få mer än gärna springa runt bed bh, om dem vill.Lars skrev:Inte för att jag bryr mig vad tjejer har på sig eller ej. Men det är lite smått löjligt när folk hävdar att manskroppen och kvinnokroppen är samma sak, att en kvinna med bar överkropp är samma sak som en man med bar överkropp. Det är inte samma sak. Och det är inte diskriminering med olika klädkod för män och kvinnor.
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Hur tycker du att man ska göra om det är en kille som har "manboobs" då? Det kan vara likt en kvinnas bröst...Lars skrev:Inte för att jag bryr mig vad tjejer har på sig eller ej. Men det är lite smått löjligt när folk hävdar att manskroppen och kvinnokroppen är samma sak, att en kvinna med bar överkropp är samma sak som en man med bar överkropp. Det är inte samma sak. Och det är inte diskriminering med olika klädkod för män och kvinnor.

Sen när det gäller diskriminering så kan det anses vara det, alla kvinnor/tjejer kanske inte trivs med bh? Skulle du gilla
att bära susp varje gång du badade?
Ungefär så här kanske...
- Bilagor
-
- You_Cant_Appear_In_Public_Like_That.jpg (19.8 KiB) Visad 1676 gånger
- Broder Tuck
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS

Den bilden var härlig och rolig.
Det enda lilla, som stör mig, det är att jag funderar nu på, vem i he-te han rita av oss och så diskret,
när gumman och jag var på stranden häromdagen. En så'n rackans Pappara(o)zzi-typ!

Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
@ Tucken
Tänk på att man aldrig är anonym på internet eller är skyddad från paparazzis när man badar på sin favoritbadplats.
Det är den tekniska utvecklingen...vem som helst kan med en vanlig mobil fota/filma dej på badstranden.
Tänk på att man aldrig är anonym på internet eller är skyddad från paparazzis när man badar på sin favoritbadplats.
Det är den tekniska utvecklingen...vem som helst kan med en vanlig mobil fota/filma dej på badstranden.