När jag startar Firefox(3.0.11), så startar den:
- varannan gång med mina startsidor.
och
- varannan gång med de sidor som jag avslutade den senaste/förra sessionen!!
Konstigt!! Men vad är galet?
Konstigt uppstart i Firefox!
-
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
Re: Konstigt uppstart i Firefox!
När jag stänger ner Firefox så får jag frågan om jag vill spara denna session eller avsluta. och i bland så klickar jag på "spara denna session" utan att tänka mig för
utan att vara oförskämd, men kan det tänkas att även du är lite snabb med vänster muskapp.
utan att vara oförskämd, men kan det tänkas att även du är lite snabb med vänster muskapp.

Med vänliga hälsningar
en vilsen wärmlänning
en vilsen wärmlänning
Det går att ställa in hur Firefox ska starta, se bild >
Rune.K: exakt så ser min inställning ut! Jag använder den några som helst problem både i XP och Puppy Linux!
Använder du valet Startsida och bara har en flik uppe så sparas inte det utan du kommer till den fördefinierade startsidan nästa gång. Däremot om du har fler flikar uppe så får du en fråga när du stänger ner. Är det möjligen det som du ser som ett problem?
Alternativet är att du istället för valet Startsida väljer Visa fönster och flikar från föregående session.
Alternativet är att du istället för valet Startsida väljer Visa fönster och flikar från föregående session.
Jag får den här dialogrutan i WinXP när jag återstartar Firefox efter att jag har "dödat" Firefox, dvs stängt Firefox på felaktigt sätt.thoase skrev:Rune.K: exakt så ser min inställning ut! Jag använder den några som helst problem både i XP och Puppy Linux!
Min misstanke är att du kanske stänger av datorn utan att ha avslutat Firefox.
Jag har haft liknande problem som du har i Slackware...