För att äntligen få det svart på vitt
För att äntligen få det svart på vitt
"Nu får det vara nog" skapade jag en tråd som hette för några månader sen, då gällde det Förtroenderådets nuvarande roll i LoCot. Nu känner jag för att skriva samma sak, men gör det med ett annat namn.
Detta är en misstroendevotering mot Urban Anjar, jag menar att han skadar LoCot mer än han hjälper gemenskapen idag och bör snarast lämna sin post som Kontaktperson. Grunden till detta är månaders uttalanden i olika sammanhang, med de här som pricken över i: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=84&t=40867
Har tidigare sagt att jag inte ville gå så här långt och det är trist att göra en martyr av dig, men nu har jag fått nog av din vridna syn på saker.
Moderatorer: ni får flytta hur många OT-inlägg ni vill ur den här tråden, men ni flyttar den fan inte till debattavlan så att den blir osynlig för 95% av våra besökare.
Detta är en misstroendevotering mot Urban Anjar, jag menar att han skadar LoCot mer än han hjälper gemenskapen idag och bör snarast lämna sin post som Kontaktperson. Grunden till detta är månaders uttalanden i olika sammanhang, med de här som pricken över i: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=84&t=40867
Har tidigare sagt att jag inte ville gå så här långt och det är trist att göra en martyr av dig, men nu har jag fått nog av din vridna syn på saker.
Moderatorer: ni får flytta hur många OT-inlägg ni vill ur den här tråden, men ni flyttar den fan inte till debattavlan så att den blir osynlig för 95% av våra besökare.
-
Re: För att äntligen få det svart på vitt
Urban kommer ju avgå i höst!
Patience sa Arafat!
Patience sa Arafat!
Vem ändrade omröstningen????????
//FH
//FH
Välkommen till Ubuntu.se, Sveriges trevligaste linuxcommunity!
Jag lade till ett val, då försvann alla röster. Så ni får rösta igen.
Linuxkompis - En vänlig Linux-gemenskap för alla!
Någon som är admin?
Där försvann rösterna................
Där försvann rösterna................
Högst talande, eller hur?Hund skrev:Jag lade till ett val, då försvann alla röster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Observera ironin)
Att hindra folk att tycka något.
Säger lite om Ubuntu-se.org.

(inte speciellt smart gjort hund)

-
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Varför i allsin dar ska du in och pilla på en omröstning som en annan medlem startat?Hund skrev:Jag lade till ett val, då försvann alla röster. Så ni får rösta igen.
-
Vad spelar det för roll?
Majoriteten tycker ju ändå att Urban ska avgå vilket han också kommer att göra efter sommaren!
Majoriteten tycker ju ändå att Urban ska avgå vilket han också kommer att göra efter sommaren!
- Rasmus
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Klantigt hund, men det var iaf. tur att det gjordes så tidigt efter att omröstningen startat.
EDIT: Resultaten är redan tillbaka.
EDIT: Resultaten är redan tillbaka.
Chilla Katten, jag bad honom försöka lägga in ett kanske-alternativ utan att störa något, men det gick inte. Omröstningen är så ny att folk ändå kan rösta igen.Kattskrället skrev:Varför i allsin dar ska du in och pilla på en omröstning som en annan medlem startat?Hund skrev:Jag lade till ett val, då försvann alla röster. Så ni får rösta igen.
Det andra som talade tydligt.Kattskrället skrev:Varför i allsin dar ska du in och pilla på en omröstning som en annan medlem startat?Hund skrev:Jag lade till ett val, då försvann alla röster. Så ni får rösta igen.
(diktatur)
Det räcker med ett ja och ett nej. Det bestämmer medlemmen som startade omröstningen.
Senast redigerad av 1 Xcore, redigerad totalt 18 gånger.
Folk är snabb på att dömma.. Ledsamt att se.
-
- AVREGISTRERAD
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Ok, jag förstår. Sry jycken!upnorth skrev:Chilla Katten, jag bad honom försöka lägga in ett kanske-alternativ utan att störa något, men det gick inte. Omröstningen är så ny att folk ändå kan rösta igen.Kattskrället skrev:Varför i allsin dar ska du in och pilla på en omröstning som en annan medlem startat?Hund skrev:Jag lade till ett val, då försvann alla röster. Så ni får rösta igen.

Att folks röster försvinner och att de själva inte får välja hur deras omröstningen skall se ut?Hund skrev:Folk är snabb på att dömma.. Sorgligt att se tyvärr.
-
Hädanefter ska det alltid finnas en blankröst tycker jag i alla omröstningar!
Man kan ju alltid modifiera sanningen som du gör.Xcore skrev:Att folks röster försvinner och att de själva inte får välja hur deras omröstningen skall se ut?Hund skrev:Folk är snabb på att dömma.. Sorgligt att se tyvärr.
Det bestämmer den som startat omröstningen.Harlekin33 skrev:Hädanefter ska det alltid finnas en blankröst tycker jag i alla omröstningar!
Nej, jag bara säger som det är, inget annat.Hund skrev:Man kan ju alltid modifiera sanningen som du gör.Xcore skrev:Att folks röster försvinner och att de själva inte får välja hur deras omröstningen skall se ut?Hund skrev:Folk är snabb på att dömma.. Sorgligt att se tyvärr.
- Rasmus
- Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Nu tycker jag att ni dömer Hund lite väl hårt. Det gjordes så pass tidigt i omröstningen att det måste räknas som okej.
EDIT: Ni skrev medan jag skrev detta inlägg
Upnorth BAD Hund att göra det.
Sedan håller jag med Harlekin33. Talande tomma stolar!
EDIT: Ni skrev medan jag skrev detta inlägg

Sedan håller jag med Harlekin33. Talande tomma stolar!
-
Ok..men blankröster är ju bra oavsett vem som startat dom?Xcore skrev:Det bestämmer den som startat omröstningen.Harlekin33 skrev:Hädanefter ska det alltid finnas en blankröst tycker jag i alla omröstningar!