Det här tycker jag alla skall läsa och ta till sig här finns mycket vi kan använda oss av. Inga amatörer har snickrat och fört dialog i flera månader här.
http://www.vof.se/forum/viewtopic.php?t=429
Pink Panther

Är ju precis vad som behövs, inte specificerat hur många varningar hit eller dit, inte heller specificerat tidsrymder en avstängning ska vara.Den som deltar i diskussionerna på forumet åtar sig att efterleva nedanstående regler och rekommendationer. Den som inte efterlever reglerna kommer att bli utsatt för moderering. Moderering kan ske på flera olika sätt, exempelvis genom att inlägg ändras, raderas eller flyttas. Användare vars inlägg vid upprepade tillfällen måste modereras kommer att blockeras. Användaren kommer först att varnas.
Syftet med modereringen är att göra forumet så överskådligt och intressant som möjligt. Modereringen är inte demokratisk. Det innebär att forumadministrationen avgör vad som behöver respektive inte behöver modereras. Följer du nedanstående regler och rekommendationer är emellertid risken för att dina inlägg ska modereras mycket liten.
De är på gång, måste bara redigeras om med den layout som röstades igenom. Tror det bara är korrläsning på det som återstår. Skulle gissa att de träder i kraft i morgon.Harlekin33 skrev:Nåt är åt fanders fel här!
Så här var det inte för ett år sedan!
Börja med att införliva dom nya demokratiskt genomröstade forumreglerna omedelbart!!!
Fan åsså, får tydligen putta på det igenHarlekin33 skrev:Jag gissar att det är klart innan fredag?
Bara bra att du ligger på.Harlekin33 skrev:Ja...jag vet att jag är ett "Pain in the ass"...
Men nu har det gått 2 dagar till.
*krafsar mig i huvudet*