OpenBSD 4.5 släppt
-
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Re: OpenBSD 4.5 släppt
Jippii, men får hålla med att uppdateringen inte är något vidare.andol skrev:Så har OpenBSD 4.5 släppts.
Räknar med ytterligare en underbart tråkig uppdatering att genomföra
Måste dock säga att jag gillar artworken till denna release. Synd att det inte finns någon återförsäljare av tröjor och posters i Europa.
-
Open BSD verkar vara bra men har dom inget eget forum???

-
Officiellt har de bara mailinglistor. De har mycket bra support i dem men de gillar inte direkt nybörjarfrågor och att man ska läsa manualerna, som är väldigt bra, innan man frågar något samt att söka i arkivet på mailinglistan först.Harlekin33 skrev:Open BSD verkan vara bra men har dom inget eget forum???
Det finns ett svenskt forum på openbsd.se.
-
DÅLIGT...DÅLIGT...DÅLIGT!!!KiviE skrev:Officiellt har de bara mailinglistor. De har mycket bra support i dem men de gillar inte direkt nybörjarfrågor och att man ska läsa manualerna, som är väldigt bra, innan man frågar något samt att söka i arkivet på mailinglistan först.Harlekin33 skrev:Open BSD verkan vara bra men har dom inget eget forum???
Och DOM ska vara ETT AV VÄRLDENS SÄKRASTE OS!!!
UTAN FORUM....JA DÄR SER MAN!!!
INGET ONT OM om OPEN BSD!!!

http://article.gmane.org/gmane.linux.kernel/706950Linus Torvalds skrev:[...] bunch of masturbating monkeys[..]
OpenBSD är dock bra skit.
ǁ A: Because it obfuscates the reading.
ǁ Q: Why is top posting so bad?
ǁ Q: Why is top posting so bad?
-
Jag hoppas du inte är seriös.Harlekin33 skrev:DÅLIGT...DÅLIGT...DÅLIGT!!!KiviE skrev:Officiellt har de bara mailinglistor. De har mycket bra support i dem men de gillar inte direkt nybörjarfrågor och att man ska läsa manualerna, som är väldigt bra, innan man frågar något samt att söka i arkivet på mailinglistan först.Harlekin33 skrev:Open BSD verkan vara bra men har dom inget eget forum???
Och DOM ska vara ETT AV VÄRLDENS SÄKRASTE OS!!!
UTAN FORUM....JA DÄR SER MAN!!!
INGET ONT OM om OPEN BSD!!!
![]()
![]()
Här är en länk till openbsd-misc listan http://marc.info/?l=openbsd-misc som innehåller flera år av gamla emails. Du kan se det som ett slags readonly forum. För att posta något måste man gå med i listan som man kan göra från openbsd.org
-
Klart att jag är seriös när jag inte ens kan googla på open bsd och hitta ett forum!!!
Vad ska jag annars vara om inte seriös?
När Open Bsd hostar fram ett öppet forum så skall jag tro på dom!!

Vad ska jag annars vara om inte seriös?
När Open Bsd hostar fram ett öppet forum så skall jag tro på dom!!

- JeyPeyy
- Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS
Haha, fyfan vad bradmz skrev:http://article.gmane.org/gmane.linux.kernel/706950Linus Torvalds skrev:[...] bunch of masturbating monkeys[..]

-
-
Läste du inte alls mina inlägg? skrev ju att det fanns ett svenskt forum på openbsd.se....