Jag ska erkänna att jag blivit lite misstänksam mot någon/några moderatorer, speciellt efter att ha förstått att punktmarkering förekommer och uttryck som "ta i med hårdhandskarna" uttalas i en före detta dold tavla...
Provar igen...någon borde veta.Rune.K skrev:Vem har suttit längst som moderator?
Det kommer fler dagar...maths57 skrev:Du får nog vänta på svar, för det är inte så många som skulle kunna vet som är inloggade just nu.
Jag är ganska säker på att det är någon av Louie, Emil.s och DrMegahertz som varit med längst. Hund och DeepThought kom in något senare (om jag minns rätt).Sid skrev:Ur eget minne skulle jag säga att någon av Louie, Hund, Emil.s, DrMegahertz och DeepThought har suttit längst. Jag skulle gissa på Louie och Emil.s
Förtroenderådet kan göra det om de anser att moderatorn inte är lämplig för jobbet.Rune.K skrev:Finns det något sätt att avsätta en moderator?
Jag tycker precis tvärtom. Erfarenhet är en mycket viktig, men tyvärr ofta underskattad egenskap.Rune.K skrev:Min egen personliga uppfattning är att det borde vara en tidsgräns hur länge en moderator kan sitta kvar.
+1Beta skrev:Om man tänker på vilket skitjobb det är att vara moderator så ska man hålla kvar de individerna som orkar, inte kasta ut dom.
Det kanske jag redan gjort...webaake skrev:Hund gör ett kanonjobb! Är du missnöjd med hans arbetsinsats så vänd dig till förtoenderådet.