vlc har dött :(

Mjukstarta här!
Kategoriregler
Läs följande innan du postar: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=208&t=44692
Du får hjälp att komma igång med Ubuntu genom att välja en personlig fadder här: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=110&t=8767
Användarvisningsbild
TweekiE
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

vlc har dött :(

Inlägg av TweekiE »

tjapp, vlc har slutat fungera sen jag installera ett skin, skinnet var ogiltigt tror jag så vlc krascha och varje gång jag startar det så vill den att jag ska välja en annan tema fil. så jag gör det och trycker på öppna och då kraschar det.

hoppas att någon vet något.

MVH 95monye.
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Re: vlc har dött :(

Inlägg av ZX Spectrum »

Om du vill nollställa vlc så det blir som förut så kan du alltid radera mappen .vlc som finns i din hemmapp.
Gå till Platser-menyn och väljer Hemmapp. Sen går du upp i menyn Visa och väljer Visa dolda filer.
Efter detta ser du en mapp som heter .vlc som du antingen kan ta bort eller döpa om. I vilket fall så nollställer detta inställningarna för vlc.
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Användarvisningsbild
TweekiE
Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS

Inlägg av TweekiE »

ZX Spectrum skrev:Om du vill nollställa vlc så det blir som förut så kan du alltid radera mappen .vlc som finns i din hemmapp.
Gå till Platser-menyn och väljer Hemmapp. Sen går du upp i menyn Visa och väljer Visa dolda filer.
Efter detta ser du en mapp som heter .vlc som du antingen kan ta bort eller döpa om. I vilket fall så nollställer detta inställningarna för vlc.
jo det har jag redan gjort. men det vill inte funka.
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar

Inlägg av ZX Spectrum »

Testa att installera om vlc via System/Administration/Pakethanteraren Synaptic.
Avinstallera programmet först genom att högerklicka på programmet och välja "Markera för total borttagning".
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Skriv svar

Återgå till "För nybörjaren"