Hejsan, jag har ett problem när det gäller att spela upp filmer från en viss sida, enbart denna sidan. Jag stöter inte på det problemet någon annan stans.
http://www.screwattack.com/Puntos/CodWaWMaps#
Filmen vill inte laddas för mig. Jag har senaste adobe flash. Någon som får samma problem eller har en lösning?
Spelaren som används på sidan är JW FLV player 4.3
Problem med att spela upp flash på screwattack
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Re: Problem med att spela upp flash på screwattack
hm , jag kan inte häller spela upp filmer där.bungalowbill skrev:Hejsan, jag har ett problem när det gäller att spela upp filmer från en viss sida, enbart denna sidan. Jag stöter inte på det problemet någon annan stans.
http://www.screwattack.com/Puntos/CodWaWMaps#
Filmen vill inte laddas för mig. Jag har senaste adobe flash. Någon som får samma problem eller har en lösning?
Spelaren som används på sidan är JW FLV player 4.3
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Prova att installera Ubuntu-restricted-extra från Synaptic. det brukar kunna lösa de flesta
liknade begränsningar.
liknade begränsningar.
-
Funkade inte, den vill fortf inte ladda filmen. Förut så kunde jag plocka ut länken ur inbäddningen och lyckas få igång den men inte ens det funkar nu....Hans Linde skrev:Prova att installera Ubuntu-restricted-extra från Synaptic. det brukar kunna lösa de flesta
liknade begränsningar.
-
- Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
När jag tycker jag har trasslat till det för mig. Så installera jag om det tar mig 20min å så kan jag börja leka på "nytt"
Det kanske hjälper dig med.

-
Mja men i detta läget så hjälper det nog tyvärr inte, det funkar inte på min laptop med Jaunty heller. Får helt enkelt vänta på bättre tiderHans Linde skrev:När jag tycker jag har trasslat till det för mig. Så installera jag om det tar mig 20min å så kan jag börja leka på "nytt"![]()

- Cadryc
- Utgåva: 20.04 Focal Fossa LTS
Om man högerklickar på videon som inte spelas upp så kan man välja "About JW player", jag valde det och kom till en sida där man kan ladda ner det. Verkar vara Open Source så frågan är varför det inte funkar. Man kan ladda ner det här http://www.longtailvideo.com/players/jw-flv-player/ Men på den sidan finns en textfilm som funkar iaf för mig.