Jag har installerat http://mediawiki2u.com/category/clean/ men finns där andra, bättre?

Ett tema som är avskalat med bara de viktigaste funktionerna kvar. Jag är ute efter ett tema som gör att det blir enkelt att fokusera på skrivandet och tillverkning av de olika sidorna. Inga onödiga texter runt omkring.micke_nordin skrev:Vad menar du med enkelt?
/Micke
Om du väljer ett tema som du tycker är snyggt rent färgmässigt och som har knapparna där du vill, kan du ju sedan lätt ta bort funktioner med javascript och css. Alla teman har nog all funktionalitet oavsett hur det ser ut rent stilmässigt.axel112 skrev: Ett tema som är avskalat med bara de viktigaste funktionerna kvar. Jag är ute efter ett tema som gör att det blir enkelt att fokusera på skrivandet och tillverkning av de olika sidorna. Inga onödiga texter runt omkring.
Om du hittar nått skin du gillar kan jag säkert hjälpa dig med det andra,bara du berättar vilka bitar du vill ta bort.axel112 skrev:Nu är jag inte så hemma på java och css.
Tackar för länken. Jag får surfa iväg och botanisera lite. Utseendemässigt skulle jag vilja ha ett som påminner om gamla edubuntu.