Har provat med en rad olika browsers men får inget ljud med någon. Fungerar bra i olika mediaspelare och andra program.
Har provat att ändra på alla möjliga inställningar för ljud utan att lyckas.
Tips?
Inget ljud i webbrowser
-
- Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Inget ljud i webbrowser
Senast redigerad av 1 lillkillen, redigerad totalt 2 gånger.
Re: Inget ljud i webbrowser
vilket operativ system har du?
-
har du nyaste flash player installerat?lillkillen skrev:8.10
-
Ja, jag har 10.0.22.87ubuntu1-intrepid1 och det står i paketlistan att det är den senaste. Jag har även installerat den som heter flash-plugin-nonfree-extrasound.
Jag har en Acer Aspire One 150 med en ny kernel (www.aspireonekernel.com) men eftersom andra ljud fungerar borde inte det vara problemet.
/H
Jag har en Acer Aspire One 150 med en ny kernel (www.aspireonekernel.com) men eftersom andra ljud fungerar borde inte det vara problemet.
/H
vilken version av firefox har du?lillkillen skrev:Ja, jag har 10.0.22.87ubuntu1-intrepid1 och det står i paketlistan att det är den senaste. Jag har även installerat den som heter flash-plugin-nonfree-extrasound.
Jag har en Acer Aspire One 150 med en ny kernel (http://www.aspireonekernel.com) men eftersom andra ljud fungerar borde inte det vara problemet.
/H
ps: borde postat alla frågor i ett inlägg

-
3.0.8
Har även provat Galeon, Opera, Epiphany.
Ju mer jag meckar, ju mer tror jag själv att det ändå är en inställningssak eftersom jag inte vet vad jag ska välja.
Har även provat Galeon, Opera, Epiphany.
Ju mer jag meckar, ju mer tror jag själv att det ändå är en inställningssak eftersom jag inte vet vad jag ska välja.