Ja, lite mer personligt än en restaurang eller pub tycker jag

Någon som vill komma hit?
Edit: ska väl säga att jag bor på 3e våningen utan hiss också, så de som pga funktionshinder har svårt att ta sig upp för trappor kan behöva lite hjälp.
Låter helt klart intressant. Vi är nästan grannar då eftersom jag bor i Högsbo (hållplats: Lantmilsgatan).Johanna skrev:Nä jag växte upp på landet... 14 mil härifrånutanför Lidköping.
Bor i Kaverös, mellan Högsbo och Frölunda, tar typ 2 minuter att gå från spårvagnshållplatsen.
När har jag inte riktigt klurat ut än. När de flesta kan kan ju vara ett bra alternativ
Utanför ämnet:dmz skrev:Utanför ämnet: Är det bara jag som inte bor i götet? Eller bilar folk från stockholm?
farmfield skrev:Utanför ämnet:Utanför ämnet:dmz skrev:Utanför ämnet: Är det bara jag som inte bor i götet? Eller bilar folk från stockholm?
Det kan verka märkligt, men det finns massa människor som inte bor i Göteborg, kanske t.o.m. fler än oss som gör det...
Skojar duZX Spectrum skrev:Låter helt klart intressant. Vi är nästan grannar då eftersom jag bor i Högsbo (hållplats: Lantmilsgatan).