Malmö Open Source Interest Group (MOSIG) har träff varannan onsdag på La Trattoria i Malmö
Nästa gång är 11 februari kl 18
http://fosskalendern.se/events/15
Träff i Malmö 11 februari
- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
- Erikw
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
Re: Träff i Malmö 11 februari
Hur många brukar ni vara på ett ungefär?
2r.se
"There are people who don't like capitalism, and people who don't like PCs. But there's no one who likes the PC who doesn't like Microsoft." - Bill Gates
"There are people who don't like capitalism, and people who don't like PCs. But there's no one who likes the PC who doesn't like Microsoft." - Bill Gates
- CryingFreeman
- Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Jag har ingen aning, jag bor ungefär 110 mil från Malmö.
Men efter vad jag har hört så är det mellan fem och tio pers nånting.. Bästa sättet att få reda på det är ju att dyka upp.
Personalen känner till träffarna på La Trattoria, så om du inte omedelbart ser ett bord som ser supernördigt ut så kan du fråga dem.
Men efter vad jag har hört så är det mellan fem och tio pers nånting.. Bästa sättet att få reda på det är ju att dyka upp.

Personalen känner till träffarna på La Trattoria, så om du inte omedelbart ser ett bord som ser supernördigt ut så kan du fråga dem.

- Erikw
- Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
- Kontakt:
jojo, bor i Malmö-området set är inga problem. Har det dock svårt tidsmässigt mitt i veckan, speciellt nu på onsdag 

2r.se