Var hittar jag pokerklienten efter installation? [tråd löst]

Mjukstarta här!
Kategoriregler
Läs följande innan du postar: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=208&t=44692
Du får hjälp att komma igång med Ubuntu genom att välja en personlig fadder här: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=110&t=8767
Användarvisningsbild
holygr4le
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Var hittar jag pokerklienten efter installation? [tråd löst]

Inlägg av holygr4le »

Installerade "PokerTH" genom kommandot "apt-get install pokerth" somroot och installationen gick perfekt.
Men nu då? Var finns klienten? Hittar den ingenstans. Är jag bara trött, blind och korkad?
Kan någon tipsa om hur jag kan starta den antingen genom terminalen eller hur jag kan lägga till den i "program".

Tack...
Senast redigerad av 1 holygr4le, redigerad totalt 18 gånger.
"Det är lättare att tro på en lögn du hört 1000 gånger än en sanning du hör för första gången..."
Användarvisningsbild
micke_nordin
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Kontakt:

Re: Var hittar jag pokerklienten efter installation?

Inlägg av micke_nordin »

holygr4le skrev:Installerade "PokerTH" genom kommandot "apt-get install pokerth" somroot och installationen gick perfekt.
Men nu då? Var finns klienten? Hittar den ingenstans. Är jag bara trött, blind och korkad?
Kan någon tipsa om hur jag kan starta den antingen genom terminalen eller hur jag kan lägga till den i "program".

Tack...
Prova att skriva pokerth i terminalen. För att lägga till i menyn går du på "System" → "Inställningar" → "Huvudmeny" och gör en startare med pokerth som kommando.

/Micke
Användarvisningsbild
holygr4le
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Var hittar jag pokerklienten efter installation?

Inlägg av holygr4le »

micke_nordin skrev:
holygr4le skrev:Installerade "PokerTH" genom kommandot "apt-get install pokerth" somroot och installationen gick perfekt.

Tack...
Prova att skriva pokerth i terminalen. För att lägga till i menyn går du på "System" → "Inställningar" → "Huvudmeny" och gör en startare med pokerth som kommando.

/Micke
Tack.
Löst.
Trött.
:)
"Det är lättare att tro på en lögn du hört 1000 gånger än en sanning du hör för första gången..."
Skriv svar

Återgå till "För nybörjaren"